سی و هفتمین مرحله آزمون تحصیلات تکمیلی طلاب جامعه المصطفی

سی و هفتمین مرحله آزمون تحصیلات تکمیلی طلاب جامعه المصطفی در مقاطع کارشناسی‌ارشد، دکتری و سطح ۳، ۴ و ۵ حوزه، ویژه طلاب بین‌الملل اعم از برادران و خواهران در کشورهای مختلف از جمله ایران، سوریه و لبنان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جزایری معاون آموزش جامعةالمصطفی در گفتگویی ضمن اشاره به برگزاری سی و هفتمین مرحله آزمون تحصیلات تکمیلی طلاب جامعه المصطفی، خاطرنشان کرد: سی و هفتمین مرحله آزمون تحصیلات تکمیلی طلاب جامعه المصطفی در مقاطع کارشناسی‌ارشد، دکتری و سطح ۳، ۴ و ۵ حوزه، ویژه طلاب بین‌الملل اعم از برادران و خواهران در کشورهای مختلف از جمله ایران، سوریه و لبنان برگزار شد.

 وی با بیان این که این آزمون علاوه بر شهر قم در خراسان رضوی، آشتیان، اصفهان، گرگان و تبریز در حال برگزاری است، اظهار داشت: هر کدام از طلاب و دانش‌پژوهان به ۸۰ سؤال عمومی و تخصصی در ۹۰ دقیقه پاسخ دادند.

 معاون آموزش جامعةالمصطفی با بیان این که نتیجه آزمون کتبی حداکثر تا دو روز آتی به واحدهای آموزشی ابلاغ خواهد شد، خاطرنشان کرد: طلاب و دانشجویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند، در فرایند ادامه جذب از جمله مصاحبه علمی حضور خواهند یافت.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین جزایری در بخش پایانی سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از گستره حضور طلاب و دانشجویان در این آزمون با بیان این که شرکت‌کنندگان در حدود ۷۳ رشته و گرایش ارشد و دکتری به رقابت می‌پردازند، از تمام همکاران فعال در برگزاری آزمون ابتکاری، آبرومندانه و دقیق، اعم از اعضای گروه‌های علمی، اساتید و طراحان سؤال و همکاران فناوری اطلاعات تقدیر و تشکر نمود.