مراسم قرعه کشی جشنواره ۸ فروشگاه کوثر

مراسم قرعه کشی جشنواره فرهنگی «8» توسط فروشگاه تعاونی کوثر، امشب از طریق شبکه استانی نور برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضوی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی کوثر در این برنامه ضمن تشکر از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی نور، به معرفی فروشگاه تعاونی کوثر پرداخت و اظهار داشت: این فروشگاه نزدیک به دو دهه قبل آغاز به فعالیت کرد و در اساس نامه خود نگاه صرفا اقتصادی نداشته و اهداف فرهنگی و خدمت رسانی خالصانه به مردم را دنبال می نماید.

وی ادامه داد: در سخت ترین شرایط شیوع بیماری کرونا فعالیت این فروشگاه تعطیل نشد و حتی شهدایی را نیز در این مدت تقدیم مردم عزیز نمود.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی کوثر با اشاره به تنوع کم نظیر محصولات در فروشگاه کوثر اظهار داشت: شعار ما در عین احترام و تکریم مشتریان، حفظ کیفیت ارائه خدمت در فروشگاه است و این اصل در صنعت بسته بندی ما نیز با دقت پیگیری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قاضوی با اشاره به مراجعه برخی مشتریان از سایر شهرها برای خرید به فروشگاه کوثر، ابراز داشت: قیمت های فروشگاه کوثر با رصد دقیق کمیته قیمت گذاری به شکل بسیار مناسبی تعیین می شود و خوشبختانه مشتریان بسیاری خوبی نیز داریم که از فضای بسیار مناسب فروشگاه بهره مند هستند.

اهتمام فروشگاه کوثر به باورهای مذهبی و فرهنگی

در ادامه آقای حسینی نژاد، مدیرعامل فروشگاه کوثر نیز در سخنانی یادآور شد: ما امشب آمده ایم که یک فروشگاه تراز اسلامی را معرفی نماییم. فروشگاه کوثر یک مرکز اقتصادی است که نشان داد می توان در کنار فعالیت مالی به باورهای مذهبی و فرهنگی نیز اهتمام داشت.

وی اظهار داشت: در موضوع جشنواره فروشگاه کوثر با عنوان «۸» این امکان برای فروشگاه وجود داشت تا با صرف هزینه های سنگین یک برنامه تبلیغاتی گسترده را اجرا نماید اما از آنجا که به دنبال ارائه یک رویداد فرهنگی هستیم تمام هزینه های برگزاری جشنواره برای دستگیری از نیازمندان اختصاص یافت.

مدیرعامل فروشگاه کوثر با اشاره به اعطای جهزیه به ۸ نوعروس، آزادسازی ۸ زندانی بدهکار مالی و جرایم غیرعمد، تامین هزینه درمان ۸ بیمار سرطانی و کفالت ۸ کودک یتیم در این جشنواره، خاطرنشان کرد: این جشنواره به یاد امام رضا(علیه السلام) برای شب میلاد آن حضرت تدارک دیده شد اما به احترام حادثه ناگوار شهادت رئیس محترم جمهور و همراهان ایشان امشب در خدمت مردم عزیز هستیم.

گفتنی است در ادامه این برنامه، با حضور آقای حسینی تبار، معاون دادستانی قم و مسئولان فروشگاه کوثر، دو دستگاه خودروی سواری کوئیک قرعه کشی شد و به برندگان جشنواره تقدیم گردید.

گفتنی است هفتاد هزار نفر در قرعه کشی این جشنواره شرکت کردند و آقایان موسوی و امیدزاده برنده خوش شانس این دو دستگاه خودرو شدند.