دیدار رئیس موسسه آموزش‌های کوتاه مدت با رئیس نمایندگی هند

رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی المصطفی با نماینده جدید جامعة المصطفی در کشور هندوستان دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی میانجی، رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی در این دیدار ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسینی جهت انتصاب به عنوان نماینده جدید جامعة المصطفی در کشور هندوستان با اشاره به نگاه مؤسسه آموزش های کوتاه مدت در همکاری با نمایندگی المصطفی در هندوستان اظهار کرد: این مؤسسه تا کنون پذیرای دوره های فراوانی از کشور هندوستان بوده است و برنامه ریزی متناسب با تقاضای آنها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه آموزش های کوتاه مدت می تواند با همکاری و تعامل با شما در مسیر اهداف مشترک اقدامات مناسبی انجام دهد.

رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی با بیان اینکه گروه های مطالعات اسلامی مؤسسه آموزش های کوتاه مدت متناسب با مأموریت ها تشکیل شده است، گفت: گروه مطالعات اسلامی منطقه شبه قاره متشکل از اساتید زبان دان و متخصص منطقه شبه قاره به طور مستقیم با فعالیت نمایندگی المصطفی در هندوستان در ارتباط هستند.

وی عنوان کرد: مؤسسه آموزش های کوتاه مدت آمادگی دارد در زمینه موضوعات مورد نیاز، اساتید را با همکاری نمایندگی المصطفی به منطقه اعزام کند یا دوره های آموزش از راه دور را برای متقاضیان برگزار نماید.