بیانیه جامعةالمصطفی در محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی

جامعةالمصطفی در بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بمباران مدرسه تابعین غزه و کشتار ده‌ها غیرنظامی را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جدیدترین جنایت رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی در بمباران وحشیانه مدرسه تابعین در غزه و به شهادت رساندن فجیع حدود یکصد فلسطینی غیرنظامی و بی‌گناه از جمله کودکان، خشم و انزجار ملت‌های جهان را از این رژیم درنده‌خو و متجاوز بیش از هر زمان برانگیخته است.

در حالی که رژیم خونخوار صهیونیستی پس از ضربه سخت و غیرقابل ترمیم مقاومت اسلامی در ۷ اکتبر، از هیچ جنایتی اعم از کشتار غیرنظامیان، بمباران مناطق مسکونی و بیمارستان‌ها، ترور، نسل‌کشی، تعدی به اسرا و… رویگردان نبوده است، با سو استفاده از سکوت نهادهای بین المللی و همدستی دولت‌های استکباری به ویژه امریکا، به هیچ وجه پاسخگوی جنایات جنگی خود و نقض مکرر قوانین بین‌المللی نیست.

بدیهی است توسل رژیم صهیونیستی به این جنایات ضدبشری خللی در عزم راسخ گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با اشغالگران و جلوگیری از تحقق اهداف پلید دشمن صهیونیست و دستیابی به حقوق ملی و مشروع خود وارد نخواهد نمود.

جامعةالمصطفی العالمیه ضمن اعلام همدردی با مردم داغدار فلسطین، این وحشی‌گری را به شدت محکوم نموده و اعلام می‌نماید تنها راه توقف جنایات رژیم اشغالگر،‌ ادامه مسیر مقاومت و همبستگی جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین علیه رژیم خونخوار صهیونیستی تا زمان تعقیب و محاکمه سران تروریست آن است.