مشارکت پژوهشگاه صدرا در بیست و دومین دوره نمایشگاه کتب اسلامی

بیست و دومین دوره نمایشگاه کتب اسلامی با عنوان اصلی «ادبیات اسلامی، نوری برای کشور» بطور رسمی از روز چهارشنبه 14 آگوست 2024 در محل تالار بزرگ سِنایان شهر جاکارتا آغاز و افتتاح گردید.

در این دوره که تا تاریخ ۱۸ آگوست ادامه خواهد داشت، بیش از ۱۰۰ مؤسسه انتشارات کتب اسلامی شرکت کرده که یکی از مشارکت کنندگان آن انتشارات پژوهشگاه بین المللی صدرا (Sadra Press) تحت اشراف نمایندگی المصطفی در اندونزی می باشد.

به گفته مسئولین پژوهشگاه صدرا، در این نمایشگاه همه عناوین کتب انتشاراتی این مؤسسه در یک غرفه خوب به معرض دید مخاطبین گذاشته شد؛ که در روز اول کتاب‌های جمهوری افلاطون (Republic Plato)، اقتصادنا اثر محمد باقر صدر (Iqtishoduna)، فلسفه اشراق سهروردی (Suhrawardi & Filsafat Iluminasi)، شیعه در اسلام اثر علامه طباطبایی (Inilah Islam) جزو پرفروش ترین کتاب ها به حساب می آید.

روز جمعه ۱۶ آگوست ۲۰۲۴، در صحن تالار، گفتگویی با آقای فخرالدین مختار نویسنده اصلی کتاب منطق و آقای هادی کاریسمان ویرایشگر این کتاب که توسط انتشارات پژوهشگاه صدرا به چاپ رسیده، برگزار می‌شود.

گفتنی است، روزانه هزاران نفر از علاقمندان به کتب اسلامی از این نمایشگاه دیدن می‌کنند و این نمایشگاه هر ساله در جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود.