در قالب نشست برگزار شد؛

نقد و بررسی کتاب منطق در صحن تالار نمایشگاه کتب اسلامی اندونزی

بعد از ظهر روز جمعه 16 آگوست 2024، در صحن تالار محل برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه کتب اسلامی تحت عنوان «ادبیات اسلامی، نوری برای کشور» که از تاریخ 14 الی 18 آگوست 2024 میلادی در محل تالار سِنایان جاکارتا برگزار شد؛ انتشارات پژوهشگاه بین المللی صدرا (Sadra Press) یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات خود را با حضور نویسنده اصلی و ویرایشگر آن در صحن تالار این نمایشگاه مورد نقد و بررسی قرار داد.

بعد از ظهر روز جمعه ۱۶ آگوست ۲۰۲۴، در صحن تالار محل برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه کتب اسلامی تحت عنوان «ادبیات اسلامی، نوری برای کشور» که از تاریخ ۱۴ الی ۱۸ آگوست ۲۰۲۴ میلادی در محل تالار سِنایان جاکارتا برگزار شد؛ انتشارات پژوهشگاه بین المللی صدرا (Sadra Press) یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات خود را با حضور نویسنده اصلی و ویرایشگر آن در صحن تالار این نمایشگاه مورد نقد و بررسی قرار داد.

محصول مورد نظر کتاب “منطق” می‌باشد که عنوان نشست نقد و بررسی آن کتاب «صحن ادبیاتی: منطقی‌ترین گفتگوی صدرا» بوده است. در این نشست آقای فخرالدین مختار نویسنده اصلی کتاب و نیز آقای هادی کاریسمان ویرایشگر این کتاب حضور پیدا کرده و در مورد کتاب مذکور بحث و گفتگو کردند.

تعداد زیادی از بازدیدکنندگان نمایشگاه از برگزاری این نشست استقبال کرده و پس از آن به غرفه انتشارات پژوهشگاه صدرا (Sadra Press) برای خرید این کتاب و سایر محصولات آن رفتند.