آزمون ترم پائیزی سال ۱۴۰۳ برادران در نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان

آزمون ترم پائیزی سال 1403 برادران با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدعبدالحمید ثابت رئیس نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان و هیئت نظارت وزارت تحصیلات عالی در نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان برگزار گردید.

سید محمد عالمی، معاون علمی- تدرسی نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان ضمن خوش آمد به هیئت وزارت تحصیلات عالی که جهت نظارت از جریان این آزمون به نمایندگی جامعة المصطفی تشریف آورده بود، نکات اصلاحی مطابق قوانین و مقررات وزارت تحصیلات عالی که باید اشتراک کنندگان در جلسه امتحان کانکور مراعات نمایند را ارائه نمود.

در ادامه عبدالحلیم حماد مدیر عمومی برنامه های ماستری وزارت تحصیلات عالی و یکی از اعضای هیئت نظارت کننده این آزمون ترم پائیزی بر اهمیت آموختن علم و دانش برای پیشرفت افغانستان تاکید نموده و بیان کرد: امروز شرایط خوبی برای کسب علم و دانش برای جوانان افغانستان مهیا شده است و همچنان نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان به عنوان یک نهاد علمی موفق زمینه مناسبی برای تحصیل برای مردم افغانستان مهیا نموده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالحمید ثابت رئیس نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان صحبت نموده و اظهار داشت: نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان برای خدمت به مردم افغانستان تلاش می نماید که شرکت بیش از ۸۰۰ نفر از جوانان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نشان دهنده علاقه مندی جوانان این مرز و بوم به علم و دانش می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ثابت در پایان سخنان خود بر شفافیت روند امتحان و انتخاب کامیابان تاکید نموده و گفت: روند امتحان کانکور و انتخاب کامیابان مطابق قوانین وزارت تحصیلات عالی افغانستان، لیاقت و شایستگی بوده و هیچ گونه تقلبی قابل قبول نخواهد بود.