فراخوان ثبت نام برای هشتمین دوره مسابقات قرآن کتارا

موسسه فرهنگی کتارا در قطر از آغاز ثبت نام برای هشتمین دوره مسابقات جایزه قرائت قرآن کتارا خبر داد.

طبق قوانین جایزه کتارا برای تلاوت قرآن که با هدف کشف و تشویق استعدادها در حوزه قرائت و تلاوت قرآن در سطح قاریان ممتاز جهان و ایجاد انگیزه در نسل‌‌های نوظهور قرآنی برگزار می‌‌شود، پس از ارزیابی تمامی آثار ارسالی، ۱۰۰ شرکت کننده برتر، برای راهیابی به مرحله مقدماتی که در دوحه برگزار می شود، انتخاب خواهند شد.

برای رقابت در مرحله نیمه نهایی نیز بیست شرکت کننده، رقابت خواهند کرد. نهایتا از بین پنج نفر نهایی، از سه نفر با اهدای جایزه در برنامه ای ویژه در تلویزیون قطر در ماه مبارک رمضان تقدیر خواهد شد.

شایان ذکر است که به نفر اول این مسابقات ۵۰۰ هزار ریال، نفر دوم ۳۰۰ هزار ریال و نفر سوم مبلغ ۱۰۰ هزار ریال قطری اهدا خواهد شد. این مسابقات با حمایت رسمی وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر از سال ۲۰۱۷ در حال برگزاری است.

موسسه کتارا برای شرکت در این مسابقات شروطی اعلام کرده است که یکی از مهمترین این شروط، آن است که شرکت کننده نباید طی دو سال گذشته، برنده جایزه بین المللی قرائت قرآن کریم باشد.

برای مشاهده شروط و ثبت نام در این مسابقه می توانید به پایگاه اینترنتی این مسابقات به آدرس kataraquran.com بخش (الترشّح للجائزة) مراجعه نمایید.

صفحه شرایط ثبت نام