مراسم هفتاد و نهمین سالگرد استقلال جمهوری اندونزی در نمایندگی المصطفی

نمایندگی المصطفی در جاکارتا مراسم بزرگداشت هفتاد و نهمین سالگرد استقلال جمهوری اندونزی را در محل حیاط ساختمان نمایندگی برگزار کرد.

در این مراسم که هرساله برگزار می‌شود؛ اساتید، کارکنان، دانشجویان کالج اسلامی صدرا حضور داشته و شاهد برافراشته شدن پرچم سرخ و سفید اندونزی در نمایندگی شدند.

آقای دکتر محمد صادق عضو هیات علمی کالج صدرا که در این مراسم بعنوان رئیس مراسم حاضر شده بود، در ارائه سخنرانی‌های خود گفت : عشق به وطن جزیی از ایمان است؛ لذا هر دین و آیینی عشق به وطن و سرزمین مادری خود را باید یکی از بدیهیات بداند زیرا در این خاک بزرگ شده‌ایم و از محصولات این خاک تغذیه می‌کنیم. بنابراین شکر‌گزار خداوند هستیم که پهلوانانی را برای این سرزمین فرستاد که ۷۹ سال پیش توانسته‌اند وجب به وجب این سرزمین را از چنگ استعمارگران هلندی پس بگیرند و در آینده هم اجازه نمی‌دهیم هیچ استعمارگری این خاک و سرزمین را تحت سلطه خود قرار بدهد.

آقای صادق در پایان برای پهلوانان و سربازان نیروی مقاومت در فلسطین آرزوی موفقیت کرد و برای استقلال هرچه زودتر کشور فلسطین از رژیم غاصب صهیونیستی دعا قرائت نمود.

گفتنی است مراسم برافراشته شدن پرچم سرخ و سفید اندونزی با یک رژه‌ای منظم و قرائت متن اعلان استقلال کشور جمهوری اندونزی توسط دانشجویان منتخب کالج اسلامی صدرا در فضایی کاملا آرام برگزار شد و همه‌ی حاضران به پرچم مقدس اندونزی ادای احترام نمودند.