بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه ساختمانی نمایندگی خراسان

آقای دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه ساختمانی مهدیه در جامعةالمصطفی نمایندگی خراسان بازدید کرد.

این دیدار که با حضور جمعی از خیرین و مسئولان نمایندگی المصطفی انجام شد ابتدا حجت الاسلام و المسلمین صالح، رئیس نمایندگی توضیحاتی را در خصوص مجموعه و دستاوردهای بین المللی آن و همچنین قدردانی از ریاست مجلس شورای اسلامی و دولت شهید رئیسی جهت حمایت‌های انجام شده از این نهاد مقدس بیان نمود.

وی اظهار داشت: باتوجه به مشکل جدی فضای فیزیکی مناسب برای تعلیم وتربیت خواهران، این بنای مقدس که در گذشته به عنوان مهدیه توسط مرحوم عابدزاده ساخته شده بود پس از درگذشت ایشان توسط وراث در اختیار جامعه المصطفی قرار گرفت و هم اکنون برای ساخت حوزه علمیه خواهران غیر ایرانی در حال ساخت است.

نماینده جامعةالمصطفی در خراسان افزود: تکمیل ابن بنا نیازمند مشارکت خیرین، شاگردان مرحوم‌عابدازده و حمایتهای سایر نهادها است.

در ادامه این دیدار، آقای صابری فر، دبیر مجمع خیرین جامعه المصطفی خراسان به پروژه مهدیه، پیشینه، وضعیت کنونی آن و حمایت‌های خیرین از این پروژه اشاره کرد و از رئیس مجلس درخواست کرد در تکمیل این بنای مهم که برای خواهران غیرایرانی جامعة المصطفی ساخته می شود، مجموعه را یاری نمایند.

در پایان دکتر قالیباف ضمن قدردانی از این اقدام ارزشمند و تاکید بر نقش برجسته جامعه المصطفی در جهان اسلام، این نهاد مقدس را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی بر حمایت های لازم جهت تکمیل این پروژه تاکید کرد.