آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید نمایندگی خراسان

آیین تکریم و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین صالح مدیر سابق جامعه المصطفی در خراسان و حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعیدی فاضل، مدیر جدید این نمایندگی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین خالق پور، جانشین ریاست المصطفی و جمعی از مسئولین استانی و اساتید و دانش پژوهان این مرکز برگزار گرديد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گنابادی‌نژاد در این مراسم  اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(قدس سره) و راهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سه دهه اخیر فرصت برای تحقق مسیر و رسالت هدایتی ائمه معصومین به سوی اسلام ناب محمدی و احیای تمدن نوین اسلامی فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید افتخار کنیم که انقلاب اسلامی در مسیر مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و در حمایت از مسیر مقاومت، مقابل مستکبران و ظالمان ایستاده است .

حجت الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی امروز در جریان مقابله با مستکبران و حمایت از محرومان، کشورمان در عمل توانسته است گام‌های موثری بردارد. جامعةالمصطفی رسالتی متمایز و متفاوت دارد چرا که این مجموعه زمینه ساز تحقق انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و همچنین گسترش اسلام ناب محمدی در جهان است.