اختتامیه دوره مهارت افزایی اساتید نیجر برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره مهارت افزایی اساتید نیجر به همت موسسه آموزشی معارتی بیان با اهداء گواهی دوره به فراگیران

حجت الاسلام و المسلمین ملکی رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر و تشکر از معاونین محترم المصطفی بویژه معاونت محترم فرهنگی وتربیتی  و مدیرکل محترم قرآن و حدیث و همکاران محترم مؤسسه بیان که در برنامه ریزی و اجرای این دوره تلاشهای خوبی داشتند، گفت: این دوره با حضور ۱۲ نفر از اساتید کشور نیجر به مدت ۱۰۰ ساعت حضوری در ۱۶ سرفصل مهارتی و کاربردی برگزار گردید و ۵۰ ساعت نیزبه صورت کارورزی با همکاری نمایندگی المصطفی در نیجر انجام خواهد شد.

رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان به برگزاری متمرکز دوره در ساختمان مؤسسه بیان اشاره کرد و افزود: ارائه ۱۵ سرفصل به زبان عربی توسط اساتید متخصص  از ویژگی های این دوره بود؛ با توجه به اینکه دوره مذکور اولین دوره مهارتی کاربردی مؤسسه بیان به صورت متمرکز وکامل بود، امید است با بررسی هایی که صورت پذیرفته و ارزیابی های آتی به الگوی خوبی دست پیدا کنیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عبادی معاون پژوهش المصطفی ضمن خیرمقدم به مهمانان گفتند: برنامه ریزی های صورت گرفته جای تقدیر و تشکر دارد ولی شروع هر کاری از ادامه آن راحت تر است و امید است این مهارتها برای شرکت کنندگان دارای اثر باشد. و پیشنهاد دادند دوره های مهارتی پژوهشی برای فراگیران این دوره با همکاری مؤسسه بیان و از طریق نمایندگی محترم المصطفی در نیجر برگزار گردد.

حجت الاسلام و المسلمین هاشم پور نیز ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در اختتامیه گفت:  برگزاری دوره های مهارتی ویژه هرملیت وشبکه سازی، دارای اثر می باشد که امیدوارم این دوره ها افزایش یابد.

درادامه نیزحجت الاسلام رفیعی توسعه مهارت های قرانی از اهداف این اداره کل دانسته وانتخاب اساتید توانمند ومتخصص را درحوزه های مهارتی لز ویژه های دوره دانست.

مراسم اختتامیه دوره مهارت افزایی اساتید نیجر با اهداء گواهی دوره به فراگیران به پایان رسیدوپس از ان نیز عازم سفرمشهد مقدس شدتد تا این دوره را با زیارت حضرت علی بن موسی الرضا علیهالسلام به پایان رسانده باشند.