نشست فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد

نشست فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه با حضور مدیر کل دادگستری استان قم برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین مظفری در این دیدار که با محور تبیین اغتشاشات اخیر و با حضور مسئولین و کارکنان مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد، اظهار داشت: علی رغم تمام دسیسه ها، توطئه ها و ضعف ها؛ به برکت […]

نشست فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه با حضور مدیر کل دادگستری استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در این دیدار که با محور تبیین اغتشاشات اخیر و با حضور مسئولین و کارکنان مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد، اظهار داشت: علی رغم تمام دسیسه ها، توطئه ها و ضعف ها؛ به برکت ولایت فقیه و خون شهدا، جامعه ایران به تفکر انقلابی و ارزشی اسلامی پایبند است.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در این دیدار که با محور تبیین اغتشاشات اخیر و با حضور مسئولین و کارکنان مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد، اظهار داشت: به برکت ولایت فقیه و خون شهدا، جامعه ایران علی رغم تمام دسیسه ها، توطئه ها و ضعف ها، به تفکر انقلابی و ارزش‌های اسلامی پایبند است.

وی با بیان این که اکثر اغتشاشگران در دام فریب رسانه‌ای گرفتار شده، بعضاً دچار هیجانات کاذب هستند، خاطرنشان ساخت: نهادهای فرهنگی و اجتماعی می‌بایست منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین را نصب العین قرار دهند، تا بتوانیم شاهد تحول اساسی فرهنگی و اجتماعی باشیم.