در سازمان مرکزی المصطفی برگزار شد؛

مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

مراسم جشن ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و میلاد امام جعفر صادق(علیه السلام) ظهر امروز در نمازخانه سازمان مرکزی جامعةالمصطفی برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین استاد فرحزاد در این مراسم با اشاره به آیه ۱۰۷ سوره انبیاء اظهار داشت: خداوند متعال به پیامبر(ص) می فرماید ما تو را جز براى رحمت جهانيان نفرستاديم و این آیه بیانگر جایگاه آن حضرت است.

سخنران مراسم با تاکید بر اهمیت صلوات بر پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) به ذکر روایتی در این باره پرداخت و گفت: امام صادق(عليه السّلام) در این روایت می فرماید چون پيغمبر نامبرده شود،بسيار بر او صلوات بفرستيد،زيرا هر كه يك بار بر پيغمبر(صلّى الله عليه و آله)صلوات بفرستد،خدا هزار بار در هزار صف از فرشته‌ها بر او صلوات فرستد و چيزى نماند از آنچه خدا آفريده است جز اينكه بر آن بنده صلوات فرستند،براى اينكه خدا و فرشته‌ها بر او صلوات فرستند و هر كه در اين فضيلت رغبت نكند،او نادان است و مغرور و خدا و رسول و اهل بيتش از او بيزارند.

وی ادامه داد: یکی از طلاب فرزندش را محضر آیت الله بهاء الدینی آوردند و تقاضای دعا داشتند، آیت الله بهاء الدینی یک صلوات فرستاد، طلبه گفتند فقط یک صلوات؟ آیت الله بهاء الدینی گفتند نمی دانید صلوات چه آثار و برکاتی دارد .

سخنران مراسم افزود: شخصی آمد محضر آیت الله بهجت از بی حالی و عدم حضور قلب خود گفت و درخواست چاره کرد، آیت الله بهجت فرمودند تا به محبت خدا نرسیدی آدم نمی شوید، پرسید چه کنیم به محبت خدا برسیم؟ آیت الله بهجت پاسخ داد بر محمد و آل محمد زیاد صلوات بفرستید.

شایان ذکر است این مراسم با مدیحه سرایی به مناسبت میلاد پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق(علیه السلام) ادامه یافت.