بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مؤسسه آموزش های کوتاه مدت

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در مؤسسه آموزش های کوتاه مدت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی، رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که با موضوع تجلیل و بزرگداشت قهرمان امت اسلامی و تبلور ارزش های اسلامی ایرانی و مکتب سلیمانی در نمازخانه مؤسسه آموزش های کوتاه مدت برگزار شد، با بیان اینکه مقاومت ریشه قرآنی دارد، اظهار داشت: کسانی که می گویند رب ما خداست بدانند این مطلب هزینه دارد. نمی توانی بگویی رب ما خداست و در مقابل ابرقدرت ها کرنش کنی و امر به معروف و نهی از منکر را ترک نمایی.

وی خاطرنشان کرد: مؤمن نسبت به آینده ترس ندارد و اگر ترس دارد «ثم استقاموا» ندارد. به هر انسانی ملائکه یا شیطان نازل می شود. کسانی که نسبت به ولی الهی بد بین هستند؛ دلشان باند فرودگاه شیطان است. شیطان در باورهای مردم تردید ایجاد می کند.

رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی به مروری بر ویژگی های «مکتب سردار سلیمانی» در بیانات رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: عشق همیشگی به شهادت، تربیت حقیقی در مکتب اسلام و امام خمینی رحمة الله علیه، مجاهدت دائمی، اخلاص و اهل تظاهر و ریا نبودن، شجاعت و تدبیر توأمان از جمله ویژگی های مکتب سردار سلیمانی در بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی است.

وی روحیه مقاومت، فداکاری و نوع دوستی، استکبارستیزی، حساسیت شدید به حدود شرعی حتی در میدان جنگ، معنویت گرایی، تعهد و ایمان را از دیگر ویژگی های مکتب سردار سلیمانی در بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی یادآور شد: حاج قاسم شوق شهادت داشت و برای شهادت اشک می ریخت و سردار شهید نمونه برجسته ای از تربیت شدگان اسلام بود.

وی با بیان اینکه مردم قدر سردار را دانستند که ناشی از اخلاص ایشان است، گفت: این شجاعت و تدبیر توأمان سردار سلیمانی تنها در میدان نظامی نبود، بلکه در میدان سیاست نیز بود.

رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی خاطرنشان ساخت: مؤسسه آموزش های کوتاه مدت به آرمان و اندیشه های رهبری مدظله العالی متعهد است و خود را ملزم به اجرای منویات رهبری مدظله العالی می داند .