معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم:

کشور مدیون رشادت های هشت سال دفاع مقدس است

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم در سازمان مرکزی جامعةالمصطفی برگزار شد.

حاج احمد حاجی‌زاده در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: باید خدا را شکر کنیم که در چنین مقطعی از تاریخ زندگی می کنیم که انقلاب اسلامی به پرچمداری امام خمینی(قدس سره) شکل گرفت و به جامعه ما زندگی دوباره ای بخشید.

وی با نقل خاطراتی از ایام دفاع مقدس، اظهار داشت: بسیاری افرادی که پیش از انقلاب به سوءرفتار دچار بودند، به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امام راحل و حضور در جبهه های جنگ تحمیلی، حیاتی دوباره یافتند و حتی به مقام شهادت رسیدند.

سردار حاجی زاده ابراز داشت: نباید دوران پیش از انقلاب را از خاطر ببریم که در آن انواع منکرات آزاد، اما برگزاری مجلس عزاداری سیدالشهداء(علیه السلام) نیازمند اخذ مجوز بود. قطعا غفلت از گذشته موجب خسران خواهد بود.

وی کشور را مدیون رشادت های هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در ایام دفاع مقدس جوانان و نوجوانان ما حتی با تغییر سن خود در شناسنامه ها، به جبهه های جنگ می شتافتند و صحنه های بی نظیری از ایثار و مجاهدت را خلق نمودند. در کشور هرچه داریم از برکت همان هشت سال دفاع مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم، شهادت را آرزوی دیرینه همه رزمندگان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز شرایط ویژه جهان اسلام را می بینیم و در این شرایط مانند ایام دفاع مقدس باید با اخلاص و همبستگی در کنار یکدیگر، تمام امکانات خود را بسیج نماییم تا در پیشگاه خدای متعال سرافکنده نباشیم.