بیانیه تشکل فرهنگی صیانه در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

تشکل فرهنگی صیانه (خواهران افغانستان واحد مشهد) در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله (رضوان الله علیه) بیانیه ای صادر نمود.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

باز هم داغ دلهای هر آزاده و بابصیرتی در جای جای عالم هستی با رفتن سید مقاومت؛ الگوی بی بدیل شجاعت در مکتب مقاومت؛ بنده صالح خداوند سیدحسن نصرالله رضوان الله علیه تازه شد. این مصیبت غم انگیز را به تمام جبهه مقاومت مردم‌عزیز لبنان، مقام معظم رهبری مد ظله العالی و ساحت مقدس امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت و تعزیت عرض میکنیم. از خداوند قهار خواهانیم ما را در راه دین و مقاومت علیه سفاکان خوانخوار و ددمنش عالم ثابت قدم بدارد و عاقبت ما را نیز ختم به شهادت نماید.

خون شهیدان عزیز مقاومت در جای جای کشورهای اسلامی نوید صبح روشن ظهور را میدهد. درندگان خوانخوار استکبار بدانند، با ددمنشی فقط خود را در باتلاق تاریخ سرنگون‌تر کرده و به نابودی نزدیک می شوند انشالله.

اعضای تشکل فرهنگی صیانه کشتار و نسل کشی در غزه و لبنان، ترور افراد آزاده و مدافع اصلی حقوق بشر را به شدت محکوم کرده، اعلام میدارد طبق فرمان رهبر معظم انقلاب از هرگونه کمکی در راه مقاومت چه با قلم و چه با قدم، دریغ نکرده و لبیک جان را در اعلام حکم قطعی و شرعی جهاد فی سبیل الله و دفاع مقدس اعلام می دارد.

تشکل فرهنگی صیانه

۱۴۰۳/۷/۷