رئیس المصطفی در تجمع بزرگ طلاب و فضلای غیرایرانی:

عوامل شهادت دبیرکل حزب الله لبنان مجازات خواهند شد

تجمع بزرگ طلاب و فضلای غیرایرانی جامعةالمصطفی به مناسبت بزرگداشت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، در مدرسه مبارکه حجتیه قم برگزار شد.

آیت الله دکتر عباسی، رئیس جامعةالمصطفی و عضو مجلس خبرگان رهبری در این تجمع با عرض تسلیت شهادت مجاهد جبهه حق، سیدحسن نصرالله به حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، امت اسلامی و همه آزادی خواهان جهان، اظهار داشت: داغ بزرگی بر دل های ما و همه مجاهدان مقاومت اسلامی و آزادگان عالم سنگینی می کند. شهادت مجاهدی بزرگ، رهبری والا، فرماندهی شجاع و مقاوم که ده ها سال پرچمدار مقاومت اسلامی در منطقه بود، ضایعه ای سنگین و غمی جان کاه است.

وی شهادت سیدحسن نصرالله را هزینه سنگین محور مقاومت در مسیر تحقق اهداف بلند آن خواند و تصریح کرد: دشمنان جنایتکار صهیونیست گمان نکنند خداوند متعال از ظلم و جنایات آنها گذر خواهد نمود؛ ممکن است چند روزی مجازات اعمال پلید آنان به تاخیر افتد، اما بی شک جزای خون شهدای مقاومت و در راس آنان سیدحسن نصرالله، چیزی کم تر از نابودی رژیم صهیونستی نخواهد بود که به دست رزمندگان مقاومت اسلامی محقق خواهد شد.

رئیس جامعةالمصطفی ادامه داد: این عالم برجسته، ده ها سال عمر با برکت خود را در مجاهدت راه خدا مبذول داشت و بدون لحظه ای احساس ضعف و ابراز خستگی و با بصیرت و هوشیاری، در سختی ها و تنگناها، همراهان و پیروان خود را در مسیر حق پیش برد. شهید سیدحسن نصرالله شخصیتی بی نظیر در جهاد و حضور در میان مردم بود و حتی زمانی که دشمن تمام لبنان را به عنوان زمین جنگ در نظر گرفته بود، حاضر به ترک منطقه نشد و در کنار یاران شهید خود در میان مردم ماند و جان خود را فدای آنان نمود.

وی با اشاره به مراتب ولایت پذیری شهید سیدحسن نصرالله، خاطرنشان کرد: این سید بزرگوار با شهادت، مردانگی و فتوت خویش را اثبات کرد. ایشان برای تبعیت از منویات ولی امر خود، منتظر امر و نهی نمی ماند و همواره با مجاهدت و فداکاری به وظیفه خود عمل می نمود و لحظه ای در این مسیر متوقف نشد.

آیت الله دکتر عباسی با تاکید بر مجازات عوامل شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، اظهار داشت: علاوه بر رژیم اشغالگر قدس، قدرت هایی که این موجودیت پلید را حمایت می نمایند و در راس آنان آمریکای جنایتکار، عامل جنایت علیه شخصیت والایی مانند سید حسن نصرالله و مجاهدان مقاومت اسلامی هستند. امروز این صف بندی آشکار میان مجاهدان راه حق و جبهه شیطانی استکبار به وضوح قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حمایت های نظامی، تبلیغاتی، حقوقی و رسانه ای جهان سلطه از رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: تمام دولت ها و جریان هایی که بدون ذره ای توقف، حامی جنایات رژیم صهیونیستی بودند، در این جنایت شریک هستند و باید بدانند این غده سرطانی به یاری خدا و همت مقاومت اسلامی، به زودی ریشه کن خواهد شد و این وعده قطعی الهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با هشدار نسبت به جریان هایی که تلاش می کنند موجب ایجاد نگرانی و ضعف در محور مقاومت گردند، تاکید کرد: این حوادث سرسوزنی دل مجاهدان الهی را نخواهد لرزاند زیرا باور داریم خدا با ماست و هیچ قدرتی در برابر قدرت بی انتهای خدای متعال، کاری از پیش نخواهد برد.

وی باور به سنت الهی و استقامت در آزمایشات و ابتلائات را زمینه پیروزی نهایی خواند و گفت: کسانی که در مسیر خدای عالم حرکت کنند و از آزمایشات سربلند خارج شوند، نصرت الهی شامل حالشان خواهد شد و هیچ قدرتی توان ایستادگی در برابر آنان را نخواهد داشت.

آیت الله دکتر عباسی در پایان، طلاب جامعةالمصطفی را گوش به فرمان رهبر انقلاب و ادامه دهنده راه شهدای مقاومت خواند و تاکید کرد: در این مجلس بار دیگر با همه شهدای محور مقاومت پیمان می بندیم که راه پرافتخار آنان را ادامه دهیم و با صدای رسا اعلام می نماییم سربازان حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در هر سنگری که ولی امر مسلمین دستور دهند، آماده مجاهدت هستند.

شایان ذکر است طلاب، اساتید و کارکنان جامعةالمصطفی در این تجمع گسترده، با سردادن شعارهای کوبنده خود جنایت اشغالگران صهیونیست را به شدت محکوم کردند و با رهبر معظم انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت اعلام همبستگی و تجدید بیعت نمودند.

همچنین سید احمد شهریار، از طلاب پاکستان و سید شمع رضوی از طلاب هند، اشعاری را در رسای شهید سیدحسن نصرالله و یاران ایشان قرائت نمودند.

تجمع کنندگان با امضای طوماری ضمن ابراز همبستگی با مقاومت اسلامی در منطقه، آمادگی خود را برای مبارزه با رژیم اشغالگر قدس اعلام نمودند.