پیام تسلیت انجمن علمی و اجتماعی فائزون

انجمن علمی و اجتماعی فائزون در پی شهادت رهبر حزب الله لبنان، شهید سید حسن نصر الله پیامی صادر نمود.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرحمن الرَّحِيمِ

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلࣰا.

این نخل رشید، پرثمر خواهی شد

این مرد شهید، خوش سفر خواهی شد

آیات خدا، مرگ ندارد هرگز

این سوره نصر، زنده تر خواهی شد.

شهادت مجاهد کبیر و خستگی ناپذیر، شهید قدس سیدحسن نصرالله (ره) رهبر مقتدر حزب الله و یاران شهیدش را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، خانواده باعزت این شهید والا مقام، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حزب الله سرفراز، جبهه مقاومت و به تمام آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله یک روحانی آگاه و عالم به زمان و رکن اعظم جبهه مقاومت بود، سه دهه پرچم عدالت خواهی و مبارزه علیه ظلم را بدوش گرفت و تا آخرین لحظه‌ زندگی در راه آزادی بیت المقدس و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین استوار و پایدار باقی ماند.

سر انجام بعد از یک عمر جهاد و مجاهدت و مبارزه علیه ظلم، سید مقاومت توسط دشمنان انسانیت و کور دلان درنده خوی صهیونیستی به فیض عظمی شهادت نائل شده و به کاروان با عزت شهدا ملحق گردید.

انجمن فرهنگی و اجتماعی فائزون،ضمن اینکه این جنایت نابخشودنی صهیونیست و حامیان رژیم غاصب و کودک کش را به شدیدترین الفاظ محکوم نموده و حمایت خویش را از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و حزب الله لبنان اعلان می دارد و به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل هوشدار می دهند که: با به شهادت رساندن سید حسن نصر الله هیچ خدشه و خللی به استواری و پایداری جبهه مقاومت وارد نمی‌شود بلکه با شهید و شهادت جبهه مقاومت از استحکام و پایداری بیشتری برخودار خواهد گردید.

انجمن فرهنگی و اجتماعی فائزون

۸/ ۷/ ۱۴۰۳