آیت الله دکتر عباسی:

رژیم صهیونیستی شقی ترین و مفسدترین جریان در عالم است

آیت الله دکتر عباسی در آیین آغاز سال جدید تحصیلی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی را از نشانه های مهم دوره گذار تمدنی دانست.

رئیس جامعةالمصطفی در این مراسم با اشاره به حوادث تلخ و شیرین چند روز گذشته، اظهار داشت: حادثه عظیم و داغ بزرگ این ایام، شهادت پرچمدار بزرگ مقاومت اسلامی، مجاهد والامقام، شهید حاج سیدحسن نصرالله بود که دلهای همه ما را جریحه دار و غمگین ساخت.

وی ادامه داد: البته برای این شهید عزیز، شهادت یک فوز و موفقیت بود. برای انسان هایی که عمری را در مجاهدت راه خدا سپری کرده اند، مرگ در بستر سزاوار نبوده و جز شهادت، مرگی برای این انسان های والا شایسته نیست. آنها مشمول فضل و عنایت پروردگار هستند و به ما جاماندگان بشارت می دهند نسبت به تحقق وعده های قطعی و تخلف ناپذیر الهی، اطمینان داشته باشیم.

آیت الله دکتر عباسی با عرض تسلیت فقدان این عالم مجاهد به امام عصر(عجل الله تعالی فرجه)، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و همه ملت های مسلمان به ویژه ملت عزیز و مقاوم لبنان و فلسطین و ملت شریف ایران و دیگر مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی، تصریح کرد: از جانب دیگر خداوند را شاکریم که دلهای مومنین را با انتقامی که شب گذشته از این رژیم جنایتکار گرفته شد، تا حدی آرام نمود. خداوند به ما فرمان داده است تا با ظالمان پیکار نماییم و پیروزی بر آنان وعده قطعی خداست و هیچ شک و تردیدی در آن راه ندارد. این موفقیت و پیروزی را به همه خواهران و برادران عزیز تبریک عرض می نمایم.

وی با اشاره به سرعت گرفتن تحولات تاریخی در سال های اخیر، اذعان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، عالم در حال یک پیچ تاریخی و گذار به مرحله جدیدی قرار دارد. البته تمام تاریخ بشر حرکتی برای رسیدن به مدینه فاضله و تحقق جامعه آرمانی توحیدی بوده است و این بشارت از سوی همه انبیای پیشین داده شده که فرجام تاریخ با حاکمیت صالحان بر زمین خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، عصر حاضر را دوران گذار از سلطه استعمارگران و ظالمان و طلیعه یک دوره معنوی و توحیدی برای بشریت دانست و گفت: شکل گرفتن جبهه مقاومت اسلامی، یکی از نشانه های مهم این دوره گذار است. اصل انقلاب اسلامی نیز از مهم ترین نقطه های عطف تاریخی و آغاز فصلی است که امروز شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به تحمیل رژیم جعلی صهیونیستی توسط استعمارگران در منطقه، خاطرنشان کرد: تمدن سلطه گر غرب، جهان اسلام را تنها رقیب تمدنی پیش روی خود می بیند و برای حفظ سلطه خود با پشتیبانی وسیع نظامی و اقتصادی، یک پادگان برای نظام استعماری خود در منطقه ما پدید آورده است. این رژیم مجعول، اشغالگر، کودک کش و جانی، در سال ۱۹۴۸ توسط دولت های غربی ایجاد شد و همزمان با خروج نیروهای استعمارگر انگلیسی، رژیم جعلی صهیونیستی پس از چند دهه زمینه سازی، به عنوان پایگاه سلطه گران در قلب جهان اسلام اعلام موجودیت کرد.

رئیس جامعةالمصطفی ادامه داد: جبهه مقاومت امروز پنجه در پنجه این جرثومه فساد و غده سرطانی انداخته است که خطرش نه تنها ایران و منطقه، بلکه کل جهان را تهدید می کند. رژیم صهیونیستی شقی ترین و مفسدترین جریان در عالم است و انشالله بدست مجاهدان اسلام این غده ریشه کن خواهد شد و همانگونه که در قرآن کریم وعده داده شده است، تاریخ بدست مقاومت اسلامی رقم خواهد خورد. البته در این مسیر سختی ها و ابتلائاتی وجود خواهد داشت، اما به پیروزی نهایی تردیدی نداریم.

آیت الله دکتر عباسی در پایان با تبریک فرارسیدن سال جدید تحصیلی به طلاب مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، یادآور شد: ان شاء الله سال جدید بر شما مبارک باشد و پرچم دار گفتمان توحیدی و عدالت خواه در عالم برای بشریت به ویژه برای بانوان جهان باشید. زنان از اقشاری هستند که بیشترین رنج را از نظام سلطه استعماری کشیده اند و با این وجود، غرب وقیحانه مدعی حمایت از حقوق آنان است.

آیت الله دکتر عباسی