بیانیه تشکل فرهنگی کوثر النبی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

تشکل فرهنگی کوثر النبی(س) از کشور افغانستان در پیامی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، تصریح کرد: خون این شهید عزیز و همرزمانش دودمان بیداد صهیون را در هم خواهد پیچید و نقطه پایانی بر این همه بیداد و ستم خواهد گذاشت.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

رویارویی حق و باطل و نور و ظلمت عمری به بلندای فراسوی تاریخ هبوط انسان در برهوت زمین، یعنی مواجهه و ایستادگی ابلیس پلید در برابر فرمان الهی، دارد. در طول تاریخ بشر، همواره در برابر قدرت های شیطانی و ظلمانی، پرچمداران حق و حقیقت و پاسداران عدالت و ایمان، مبارزه و ایستادگی کرده اند.

این ایستادگی ها و پایمردی ها در برابر بیداد و ستم، برگ های زرین تاریخ حضور انسان در زمین را رقم زده است که در آن منادیان حق و حقیقت، فاتحان نهایی و حقیقی این میدان مبارزه و ایستادگی بوده اند. از غربت و تنهایی نوح (ع) تا به آتش افکندن ابراهیم (ع)، و از آوارگی موسی (ع) تا رنج های مسیح (ع) همه روایتگر غربت، تنهایی و رنج آزادگان تاریخ در مسیر مبارزه برای رهایی انسان از بند بیداد و ستم است.

رنج های نبی مکرم اسلام (ص)، فرق شکافته مولای متقیان علی (ع) و خورشید نینوا که از فراز نی، از کربلا تا شام بر ظلمت تاریخ تابید، گواه روشن بر این است که رویارویی‌ خیر و شر و نیک و بد، تا پایان تاریخ همراه و همزاد انسان است. چنانچه امام صادق (ع) به متوکل بن هارون بلخی، راوی صحیفه شریف سجادیه، فرمود هرکسی پرچم مبارزه با بیداد و ستم را در مسیر ظهور، در هرجا و هر زمانی بردارد، خود را برای سختی ها و رنج های بی پایان این مبارزه مهیا سازد، تا آنکه قیام قائم آل محمد (عج) تحقق یابد و وارثان اصلی زمین بر آن حکومت کنند.

آنانکه ابراهیم گونه تن به شعله های آتش می زنند و حسین وار از هستی خویش برای معبود شان می گذرند، فاتحان اصلی تاریخ و خورشید های تابناک در ظلمت و تاریکی این عالم اند. آنگاه که جام شهادت می نوشند به محضر معبود و معشوق خویش می شتابند که هیچ لذتی بالاتر از لذت وصال نیست و آنگاه فاتح و پیروز میدان نبرد اند، غرق معاشقه با محبوب خویش در این عالم اند که عالم محضر حضرت دوست هست.

سید سرافراز مقاومت، پرچمدار عدالت و آزادگی، شهید راه حق و حقیقت، سید حسن نصرالله و همرزمان و همراهان شان، بی هیچ تردیدی از آن دسته شهیدان سرفرازی هستند که زنده تر از آنان کسی نیست و تابنده تر از چهره درخشان شان در تاریخ چهره ای نیست. خون این شهید عزیز و همرزمانش دودمان بیداد صهیون را در هم خواهد پیچید و نقطه پایانی بر این همه بیداد و ستم خواهد گذاشت که این وعده الهی و قرآنی تخلف ناپذیر است. تشکل فرهنگی کوثر النبی، ضمن محکوم کردن این جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی، این ضایعه بزرگ را به محضر امام عصر (عج)، مراجع عظام تقلید، مقام معظم رهبری و همه خواهران و برادران عزادار و داغدار مسلمان در سراسر عالم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات را مسئلت می دارد.

تشکل فرهنگی کوثر النبی(س) از کشور افغانستان

۸ مهرماه ۱۴۰۳