با حضور خانواده المصطفاییان برپا شد؛

اجتماع بزرگ آغاز نصرالله

اجتماع بزرگ خانواده المصطفاییان با عنوان آغاز نصرالله از سوی مرکز امور خانواده المصطفی با حضور فرزندان و همسران طلاب غیرایرانی در مجتمع امین قم برگزار شد.

در راستای لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و حزب الله بویژه شهید مقاومت سید حسن نصر الله، اجتماع بزرگ خانواده خانواده المصطفاییان و با حضور هیئات مذهبی خانواده ها، مدارس دانش آموزی فرزندان طلاب، آموزشگاه های همسران حضرت فاطمه و مراکز قرآنی نورالثقلین درحسینیه قدس مجتمع امین برگزار شد.

قرائت قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، شعار مرگ بر اسرائیل توسط حاضران و سخنرانی خانم آنیشا سعدی از طلاب جامعةالمصطفی، بخش آغازین برنامه های این مراسم بود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قاضوی، رئیس مرکز امور خانواده های المصطفی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار مقاومت سید حسن نصرالله، شهادت ایشان را موجب بیداری در دل دوستان و آزادگان جهان اسلام دانست و افزود: مطابق آیه قرآن کریم پیروزی بسیار نزدیک است و یقینا درخت تنومند مقاومت با این اتفاقات هیچ تزلزلی را به خود راه نخواهد داد و یقینا پیروزی نزدیک است.

وی ادامه داد: شما باید این پیام را به کل مادران و خواهران عالم به ویژه بانوان در کشورهای اسلامی برسانید.

سپس مدیرکل آموزش و پرورش قم طی سخنانی شجاعت، بصیرت، مقاومت، علم، ولایت مداری و… را از ویژگی های بزرگ سید حسن نصرالله برشمرد و بیان کرد: ایشان هیچ وقت میدان مبارزه را ترک نکردند و تا لحظه شهادت هم در کنار مردم ایستاد و سرانجام جام شهادت را سرکشید و به سوی آسمان پرواز کرد.

آقای رحیمی فرزندان خانواده ها را مورد خطاب قرار داد و بیان کرد: شما فرزندان با سلاح علم و تدین باید وارد جامعه جهانی بشوید تا بتوانید خدمت کنید.

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید