معاون پژوهش جامعةالمصطفی در اجلاسیه طلاب اهل قلم:

در عرصه پژوهش باید به سمت حمایت از تولیدکنندگان برویم

اجلاسیه طلاب اهل قلم جامعةالمصطفی العالمیه نمایندگی خراسان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عابدی نژاد، معاون پژوهش جامعه المصطفی العالمیه در مشهد مقدس برگزار شد.

معاون پژوهش جامعه المصطفی العالمیه ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگی المصطفی خراسان به جهت برگزاری اجلاسیه طلاب اهل قلم که در انگیزه بخشی به طلاب بسیار موثر است گفت: هیچ نهاد علمی در دنیا به اندازه جامعه المصطفی، این ظرفیت را ندارد که دانش آموختگان آن پرچمدار توحید و مبارزان علمی و عملی با استکبار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی نژاد افزود: ضایعه شهادت سیدحسن نصرالله حرکت شیعه در دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار را متوقف نکرد و جهان تشیع به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته پاسخ محکم تری دادند و انشاءالله تا ازاله رژیم منحوس صهیونیست از عالم، دست از مبارزه بر نمی‌دارد.

وی در بخش دوم صحبت‌های خود افزود؛ معاونت پژوهش المصطفی پاسخگوی تمامی مسائل و مشکلات پژوهشگران بوده و درخدمت طلاب ومحققان می باشد.

معاون پژوهش جامعه المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد: ما باید به سمت حمایت از تولیدکنندگان برویم و از کلیه آثار تولیدی پژوهشگران اعم از مقاله، کتاب و…. حمایت مادی و معنوی می کنیم.

وی اظهار داشت: در مسئله ادبیات و هنر و موضوع ادب فارسی اهتمام ویژه ای داریم، چون اولا زبان فارسی زبان انقلاب اسلامی است و ثانیا زبان فارسی زبان عرفان اسلامی است و ثالثا اینکه زبان فارسی زبان هویت اسلامی در بخش عمده ای از جهان است و در کشورهای مختلف اشعار مذهبی به زبان فارسی قرائت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عابدی نژاد افزود: دربحث ترجمه و نهضت ترجمه هم مصمم هستیم و تا الان ۵۰۰۰ کتاب در المصطفی ترجمه شده است، همینطور در موضوع تولید کتاب هم وبه زودی حمایت های خوبی خواهیم داشت.