سخنرانی رئیس نمایندگی خراسان در اختتامیه اجلاس طلاب اهل قلم

آیین اختتامیه اجلاسیه طلاب اهل قلم با سخنرانی رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه خراسان و تقدیر از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی فاضل رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه خراسان در پایان مراسم اختتامیه اجلاسیه طلاب اهل قلم نمایندگی المصطفی خراسان ضمن تشکر از حضور معاون پژوهش جامعه المصطفی العالمیه و مدیران معاونت پژوهش در نمایندگی المصطفی خراسان و تقدیر از پژوهشگران گفت: اولین قدم در این چند ماه گذشته در معاونت پژوهش نمایندگی المصطفی خراسان، ساماندهی آثار محققان مشهد بود که با زحمت زیاد شناسایی و تدوین گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی فاضل افزود: جامعه المصطفی نمایندگی خراسان در بخش پژوهش برنامه های متعددی برنامه ریزی و اجرا شده است که امیدواریم به ثمر بشیند و ما شاهد رشد و شکوفایی بیشتر پژوهش در بين طلاب و محققان باشیم.

وی اظهار داشت: مسائلی که توسط دبیران کارگروه ها مطرح شد،تدوین می‌شود و در جهت رفع آنها برنامه ریزی خواهیم کرد.

رئیس نمایندگی خراسان گفت: البته در بسیاری از موارد لازم است که ستاد قم و معاونت پژوهش قم همیاری و همکاری بیشتری درجهت رفع مشکلات و مسائل طلاب و پژوهشگران مشهد داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی فاضل افزود: هدف ما در نمایندگی این است که جهت گیری درستی در جهت حمایت از آثار پژوهشی داشته باشیم و نیازمند یاری و همکاری تمامی مدیران و پژوهشگران هستیم.