برپایی اولین سالگرد حماسه طوفان الاقصی

اولین سالگرد حماسه طوفان الاقصی و بزرگداشت نام و یاد مجاهد کبیر، شهید سید حسن نصرالله( رضوان الله علیه) با حضور، علماء، اساتید، طلاب و کارکنان مجتمع آموزش عالی علوم انسانی اسلامی جامعه المصطفی العالمیه قم در حسینه قدس برگزار گردید.

حضرت آیت الله کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به برخی از دستاورد‌های عملیات طوفان الاقصی برای جبهه مقاومت پرداخت و گفت: با این عملیات عملاً دو تیپ نظامی دشمن کاملاً از پا درآمد و بسیاری از شهرک نشینان به درک واصل شدند و رژیم صهیونیستی را ۷۰ سال به عقب برگرداند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به وجود شکاف در کابینه دولت جعلی صهیونیستی تصریح کرد: به واسطه بحران‌های متعدد امنیتی و اقتصادی، شکاف‌های بزرگی در جامعه و در میان حکام فاسد صهیونیست ایجاد شده و خسارت‌های سنگینی به این رژیم تحمیل شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است، اظهار داشت: دشمن اکنون هر زمان دیگری ضعیف‌تر است و شکست‌های سنگینی متحمل شده و می‌خواهد با ترور رهبران مقاومت خود را پیروز جلوه دهد در صورتی که باید با این اقدامات و عملیات روانی مقابله کرد و افکار عمومی جهانیان را آگاه ساخت.

سخنران مراسم در ادامه از شهید سید حسن نصرالله یاد نمود و خاطر نشان کرد: شهید سید حسن نصرالله منتظر حقیقی امام زمان بود مومن واقعی، ولایت مدار و به ولایت فقیه و حضرت آیت الله امام خامنه ای نگاه ویژه ای داشتند و خط فکری آن شهید الهام گرفته از آیت الله صدر، آیت الله امام خمینی و از شاگردان حقیقی آیت الله خامنه ای بود.

آیت الله کعبی در پایان مراسم یاد آور شد:  باید جهاد فی سبیل الله انجام دهیم ، ضعف ها را تبدیل به قدرت، تهدید ها را به فرصت همراه با وحدت تلاش کنیم برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی و همچنین عمل برای عملیاتی کردن دستورات فرمانده جهاد فی سبیل الله که فرمانده جهاد فی سبیل الله ولی فقیه است.

شایان ذکر است در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر بناری رئیس مجتمع عالی علوم انسانی اسلامی اشاره‌ای اجمالی به عملیات طوفان الاقصی نمود و آن را نقطه عطف جریان مقاومت بر شمرد.

 سالگرد حماسه طوفان الاقصی