بازدید رئیس نمایندگی المصطفی افغانستان از شبکه تلویزیونی تمدن

حجت الاسلام و المسلمین ثابت، رئیس نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان همراه با حجج الاسلام آقایان هاشم پور و بکائی و آقای اسماعیلی از مدیران و همکاران معاون آموزش جامعة المصطفی و جمعی از همکاران نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان از شبکه تلویزیونی تمدن بازدید نمودند.

در ابتدا آقای محمدجواد محسنی رئیس شبکه تلویزیونی تمدن به مهمانان خوش آمد گفته و ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان در شبکه تلویزیونی تمدن پیرامون فعالیت ها و برنامه های این شبکه تلویزیونی معلومات ارائه نمود.

وی در ادامه از همکاری های نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان در تهیه برنامه های فرهنگی، دینی و اسلامی ابراز قدردانی نموده و بیان داشت: حضور اساتید نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان در برنامه های فرهنگی، علمی و دینی شبکه تلویزیونی تمدن باعث بالارفتن کیفیت این برنامه ها شده است.

سپس حجت الاسلام و المسلمین ثابت ضمن ابراز خرسندی از حضور در شبکه تلویزیونی تمدن، این شبکه تلویزیونی را معتبر ترین شبکه مردمی و دینی افغانستان دانست و گفت: شبکه تلویزیونی تمدن با پخش و نشر برنامه های متنوع علمی، دینی و اسلامی توانسته است مخاطبین زیادی را در داخل و خارج از افغانستان جذب نماید.

وی ابراز داشت: این شبکه با ارائه محتوای مذهبی و فرهنگی، به تقویت هویت و انسجام اجتماعی جامعه افغانستان کمک می‌کند. برنامه‌های مذهبی و آموزشی آن، به آموزش آموزه‌های دینی و فرهنگی می‌پردازند و در ترویج ارزش‌های مثبت و ایجاد آگاهی اجتماعی موثر هستند.

در ادامه رئیس نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان و همراهان از استدیوهای مختلف این شبکه و سایر بخش‌های آن بازدید نموده و با برنامه‌ها و سیاست‌ها، نحوه و گسترۀ فعالیت آن از زمان تأسیس در سال ۱۳۸۵ تا کنون آشنا شدند.