رونمایی از کتاب الگوی حمایتی قرآن کریم از پیامبر خاتم(ص) در برابر اتهامات

کتاب الگوی حمایتی قرآن کریم از پیامبر خاتم(صلی الله علیه و آله وسلم) در برابر اتهامات در نمایندگی جامعةالمصطفی اصفهان رونمایی شد.

این اثر به قلم خانم آزاده ابراهیمی فخاری، مدرس گروه قرآن و حدیث بنت المصطفی و فاطمه حسینی دانش آموخته گروه قرآن و حدیث بنت المصطفی به نگارش در آمده است.

در توضیحات این کتاب آمده است:

در گذر تاریخ پیامبران الهی همواره مورد هجمه و اتهامات ناروا بوده اند. پیامبر اکرم (ص) نیز از این قاعده مستثنی نبود و در طول دوران رسالت خود با انواع تهمتها و افتراها روبرو شد مشرکان ،قریش از سحر و کاهنی گرفته تا جنون و ،شاعری هر ترفندی به کار میبردند تا نور الهی را خاموش کنند اما مشیت الهی بر آن بود که پیامبر اسلام (ص) به عنوان خاتم المرسلین دین حق را به جهانیان ابلاغ کند و هیچ قدرتی یارای مقابله با او را نداشت .

کتاب حاضر با بررسی سیر نزول قرآن کریم به واکاوی حمایتهای الهی از پیامبر اکرم (ص) در برابر اتهامات میپردازد. در این کتاب آیات قرآن کریم که به طور خاص به این موضوع اشاره دارند، استخراج و با بیانی شیوا و لحنی جذاب تفسیر و تحلیل شده اند.

با مطالعه این کتاب : شگفت زده خواهید شد که چگونه خداوند متعال در هر لحظه از رسالت پیامبر (ص) در کنار ایشان بود و از ایشان در برابر دشمنان حمایت میکرد این کتاب حقایق ناگفته ای را از تاریخ اسلام و سیره پیامبر اکرم (ص) برای شما آشکار خواهد کرد. خواندن این کتاب به شما ایمانی قوی تر و قلبی مطمئن تر خواهد .