بازدید رئیس جامعةالمصطفی از دانشگاه جامع امام حسین(ع)

رئیس جامعةالمصطفی العالمیه به همراه جمعی از مسئولان المصطفی از دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) بازدید به عمل آورد.

آیت الله دکتر عباسی در این بازدید ابتدا مورد استقبال دکتر محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه امام حسین(علیه السلام) قرار گرفت و در ادامه با حضور بر مزار شهدای دانشگاه، به ارواح مطهر شهدا ادای احترام نمود.

در این بازدید ریاست جامعه المصطفی العالمیه با فناوری ها و قابلیت های دانشگاه در حوزه های توانمندسازی و مهارت افزایی مدیران و همچنین کاربردهای تولیدات هوش مصنوعی دانشگاه آشنا شد.

همچنین در دیدار با ریاست دانشگاه، دکتر حسنی آهنگر ضمن ارائه سند تحول علمی و تعالی معنوی دانشگاه، مولفه های تحولی دانشگاه تراز اسلامی و اقدامات دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) در این زمینه را ارائه کرد.

آیت الله دکتر عباسی نیز با معرفی جامعة المصطفی العالمیه و دستاوردهای آن، به برخی زمینه های همکاری دو دانشگاه اشاره نمود.

گفتنی است ماموریت اصلی دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام)، کادرسازی و تربیت مدیران و نیروی انسانی متخصص بخش های مختلف کشور و انقلاب اسلامی می باشد و شعار محوری این دانشگاه “تزکیه، جهاد علمی و دانشگاه تمدن ساز” است. تربیت و آموزش در این دانشگاه، پژوهش محور و در عرصه های میدانی و عملی صورت می پذیرد.

همچنین این دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری و با رویکرد پژوهش آموزش محور، به دنبال شناسایی و حل مسائل اساسی و کلان کشور و انقلاب اسلامی، رصد دانشی و آینده پژوهی و مدیریت دانش می باشد.

در ادامه رئیس المصطفی و همراهان از نمایشگاه دستاوردهای حوزه هوش مصنوعی و علوم شناختی و آزمایشگاه مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) بازدید نمود.