بازدید نماینده المصطفی در افغانستان از حوزه علمیۀ رسالت

حجت الاسلام و المسلمین ثابت، رئیس نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان به همراه جمعی از مسئولان المصطفی و این نمایندگی، از حوزه رسالت ولایت کابل بازدید کردند.

در ابتدا آقای جواد صالحی مدیر مدرسه علمیه رسالت ولایت کابل ضمن عرض خوش آمد به حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر سیدعبدالحمید ثابت رئیس نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان و همراهان ایشان، از تلاش های ریاست نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان و اهتمام ویژه ایشان به پیشرفت مدارس علمیه افغانستان ابراز قدردانی نمود.

وی در رابطه با فعالیت های این مدرسه علمیه بیان کرد: با حمایت های ریاست نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان مدرسه علمیه رسالت توانسته است که زمینه آموزش علوم اسلامی را برای صدها جوان افغانستانی مهیا سازد و همچنین این مدرسه، کتابخانه مجهزی برای مطالعه و فعالیت های پژوهشی طلاب ایجاد نموده است.

در ادامه آقای صالحی اظهار داشت: نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان در سال های اخیر با تطبیق برنامه های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی باعث پیشرفت کمی و کیفی مدارس علمیه شده است و امیدواریم که مدارس علمیه افغانستان از همکاری های نمایندگی استفاده اعظمی نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر ثابت از حضور در مدرسه علمیه رسالت ابراز خرسندی نمود و این مدرسه علمیه را یکی از نهادهای ارزشمند علمی و دینی در افغانستان توصیف کرد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه رسالت یکی از حوزه های علمیه فعال در افغانستان است که جایگاه خوبی در جامعه افغانستان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ثابت همچنین اظهار داشت: نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان از هیج تلاشی برای پیشرفت مدارس عملیه دریغ نورزیده و همیشه در تلاش است که با برنامه های مفید باعث ارتقای کمی و کیفی مدارس علمیه افغانستان گردد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر ثابت و همراهان ایشان از بخش های مختلف حوزه علمیه رسالت بازدید نمودند.