بازدید رئیس نمایندگی اصفهان از بنیاد مهدویت و آینده پژوهی

حجت الاسلام دکتر رضایی آدریانی رئیس نمایندگی اصفهان به همراه هیئت رئیسه نمایندگی از بنیاد مهدویت و آینده پژوهی بازدید نمود.

از برنامه‌های این بازدید جلسه با رئیس و جمعی از مسئولان بنیاد بود که در این جلسه حجت الاسلام المسلمین نیلی‌پور ضمن تقدیر و تشکر و تبریک انتصاب رئیس جدید نمایندگی المصطفی، به معرفی دوره‌ها و برنامه‌های بنیاد در راستای نشر معارف مهدوی و آشنا کردن گروه‌های مختلف با حضرت بقیة الله (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پرداخت.

رئیس بنیاد مهدویت و آینده پژوهی افزود: امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را قائمانه بطلبیم نه قاعدانه؛ باید نگاه قائمانه به دین و فرهنگ مهدویت داشته باشیم برخی شعار می‌دهند او می‌آید این اشتباه است باید بگوییم او آمده است. جامعه المصطفی سرمایه ای بسیار بزرگ و فرصت بسیار عظیمی در این راستاست. این سرمایه الهی را قدر بدانیم و استفاده بهینه نماییم و این یک رسالت ویژه نسبت به حضرت بقیه الله است و ما نسبت به حضرت بدهکاریم .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضایی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و مسئولین بنیاد مهدویت به معرفی المصطفی و رشته‌ها و مقاطع تحصیلی و فعالیت‌های آن در راستای معارف مهدویت اشاره و آمادگی مجموعه را در راستای تعامل و همکاری دوجانبه اعلام داشت و مقرر شد در این زمینه تفاهمنامه همکاری منعقد گردد.

لازم به ذکر است اعضای هیئت رئیسه المصطفی اصفهان از نمایشگاه دائمی مهدویت بازدید نمودند.