لزوم بهره مندی اساتید المصطفی از نگاه جامع علمی، تربیتی و تبیینی

معاون آموزش جامعة المصطفی العالمیه در دیدار با اعضای هیئت علمی و مدیران گروه‌های علمی نمایندگی المصطفی خراسان بر لزوم بهره مندی اساتید از نگاه جامع علمی، فرهنگی و تبیینی تاکید کرد.

معاون آموزش جامعة المصطفی العالمیه در این دیدار ضمن تشکر از اساتید و اعضای هیئت علمی گفت: امیدواریم این نکات و مسائلی که توسط نمایندگان اساتید گفته شد برای ادامه راه مقدس ما مفید و راهگشا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جزائری افزود: پیام سخنان اساتید حکایت از ضعف اطلاع رسانی فعالیت های معاونت‌ آموزش در ستاد دارد، چون اکثر مطالبات عزیزان در ستاد مورد بحث و بررسی و کارشناسی قرار گرفته و برای آن تدبیر شده است.

وی اظهار داشت:حل مشکلات در برخی رشته ها با فعال شدن گروه و پيگيری های خاص معاونت و راه اندازی مقطع ارشد و دکترا رفع خواهد شد.

معاون آموزش جامعه المصطفی العالمیه افزود: کارشناسان گروه از فعال ترین کارکنان هستند که نیاز به حمایت جدی دارند و ما در ستاد به طور خاص مشکلات این عزیزان را پیگیری می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین جزائری اظهار داشت: طرحی توسط معاونت آموزش ستاد تصویب و ابلاغ شده است که جزء افتخارات ما می باشد و آن هم طرح دروس آزاد حوزوی است و هدف از این طرح این است که طلاب حق انتخاب درس داشته باشد و به صورت تخصصی تحصیل نمایند.

وی اظهار داشت: اینکه نگاه به استاد نگاه جامعی باشد کاملا درست است و ما استاد فقط تربیتی یا فقط آموزشی و یا فقط پژوهشی نداریم و تمام اساتید باید نگاه تبیینی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی داشته باشند.

معاون آموزش جامعةالمصطفی العالمیه در پایان گفت: در بحث پایان نامه نویسی طلاب نیازمند تلاش مضاعفی هستیم که باید به این مسئله توجه جدی شود و گروه های علمی طلاب خود را از این جهت ساماندهی کنند.