نشست صمیمی کارکنان نمایندگی خراسان با رئیس جامعةالمصطفی

آیت الله دکتر عباسی در نشست صمیمی با کارکنان نمایندگی خراسان، خدمت در جامعةالمصطفی را فراتر از یک شغل و در مسیر گسترش گفتمان اخلاق و معنویت در جهان دانست.

رئیس جامعةالمصطفی در این دیدار اظهار داشت: خدای متعال را شاکریم که توفیق داد امروز در جمع همکاران محترم نمایندگی المصطفی خراسان حضور پیدا کردیم و از دیدار با شما عزیزان بسیار خرسندیم. اکنون پس از دو دهه فعالیت، رشد و نمو را به روشنی می‌توان در نمایندگی دید.

وی ادامه داد: درود و سلام و صلوات می‌فرستیم به روح انبیا، اولیا و همه شهدای اسلام خصوصا شهدای مقاومت و شهید سید حسن نصرالله و بیعت خود را با راه و مسیر نورانی آنها اعلام می‌کنیم، خدا را شکر می‌کنیم که در این مسیر خدمت می‌کنیم و یقینا خدمت در نهادی که پرچمدار گفتمان اخلاق و معنویت در دنیا است، توفیق ویژه ای است.

آیت الله دکتر عباسی، خدمت کارگزاران جامعةالمصطفی را فراتر از یک شغل و از سر ایمان و اعتقاد دانست و تصریح کرد: به همین دليل امروز آثار و برکات این سازمان مقدس را در تمامی نقاط عالم مشاهده می‌کنیم و الحمدلله امروز ندای توحید در اقصی نقاط عالم توسط طلاب المصطفی شنیده می‌شود که همه اینها محصول زحمات و تلاش‌های شما همکاران گرامی است. وی افزود: برای همه ما خدمت کردن در این دستگاه توفیقی است که خداوند را بابت این توفیق شکر می‌کنیم.

وی منابع انسانی را مهمترین سرمایه یک سازمان خواند و یادآور شد: منابع انسانی توانمند و باورمند، به عنوان عنصر اصلی سازمان، می‌تواند اهداف سازمان را محقق کند و الحمدلله در المصطفی ما به خوبی از این نعمت برخورداریم.

آیت الله دکتر عباسی بیان کرد: امروز تمایل به استفاده از همکاران ما توسط سازمان های دیگر کاملا مشهود است که این می بایست مورد توجه قرار بگیرد و بنای ما بر این است که از این سرمایه حمایت کامل داشته باشیم و علیرغم مشکلات و تنگناهای سال‌های اخیر، سعی شده مدیریت منابع انسانی در اولویت سازمانی ما باشد.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند کارکنان المصطفی ابراز داشت: البته اذعان داریم که به صورت شایسته و بایسته نمی‌توانیم زحمات همکاران گرامی را جبران کنیم ولی اهتمام سازمان بر این است که در خدمت گزاری به همکاران محترم در تمامی بخش‌های سازمان کوتاهی ننماید. توجه به سلامت جسمانی نیروی انسانی و اهتمام به این مسئله برای ما یک اصل است و باید برنامه های بهتر و کاملتری در این زمینه داشته باشیم.

رئیس جامعة المصطفی العالمیة در پایان گفت: ما خداوند را شکر می‌کنیم که در یک سازمان مقدس فعالیت می‌کنیم و اهمیت و ارزش این کار به نیت شما برمی‌گردد و قدردانی و عدم قدردانی ما از ارزش کار شما کم نمی‌کند و اوست که ما را می‌بیند و نیت های ما را هم می داند و هیچ چیز در دستگاه او نادیده نمی ماند و همه موفقیت‌های مجموعه هم به خاطر خلوص نیت شما است که بی نام و نشان در حال خدمت هستید و این توفیق بسیار بزرگی است که خداوند متعال به شما عنایت فرموده است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان ضمن خوشامدگویی به آیت الله دکتر عباسی و اعضای هیئت رئیسه المصطفی، اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه ارائه مسائل و نکات همکاران و استفاده از ارشادات ریاست است و امیدواریم بتوانیم از رهنمودهای ایشان بهره‌مندی کامل را ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعیدی فاضل افزود: الحمدلله همکاران با تخصص و تعهد کامل در نمایندگی مشغول به فعالیت هستند و خدا را شاکریم که هم اهداف المصطفی را به خوبی می‌شناسند و درک می کنند و در خدمت به طلاب هیچ بی‌توجهی در بین همکاران نداریم.

وی اظهار داشت: امروز هم نمایندگان همکاران با همفکری که صورت گرفته مسائل و مشکلات خودشان را بیان می‌کنند و امیدواریم بتوانيم مشکلات و دغدغه های عزیزان را با حمایت های همیشگی رئیس جامعةالمصطفی برطرف نمائیم.

 

کارکنان نمایندگی خراسان