دیدار نماینده المصطفی در هند با نماینده ولی فقیه در استان مازندران

تعدادی از مدیران جامعه المصطفی و مسئول نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان با نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.

در این دیدار نمایندگان جامعه المصطفی ضمن ابلاغ سلام آیت الله دکتر عباسی به نماینده ولی فقیه در استان مازندران، از زحمات، همکاری ها و مساعدت های ویژه وی نسبت به جامعه المصطفی تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه نیز حضرت آیت الله محمدی لائینی طی بیاناتی اظهار داشت: این دانشگاه در ترویج علم و تربیت عالم، در ترویج و معرفی انقلاب اسلامی، مساعد کردن دیدگاه مذاهب مختلف نسبت به مذهب اهل بیت (علیهم السلام) و صدور زبان فارسی که زبان دوم اسلام است کارنامه خوبی دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما هم خودش کوثر است هم کوثرهای بسیاری را در دل خودش به‌وجود آورده است، ما به‌وسیله همین جامعه‌المصطفی و نهادهای دیگر به این نتیجه رسیدیم که چقدر فرصت‌ها در برون‌مرزها ناشناخته هستند، چقدر دل‌ها در گرو این پرچمی و این انقلاب و خیزش در مقابل استکبار جهانی است.

نماینده رهبر انقلاب در استان مازندران خاطرنشان کرد: یکی از بهترین سرزمین‌ها که در درون خودش فراوان‌ترین فرصت‌ها را دارد شبه قاره هند است که پیوند فرهنگی دیرینه با ما دارد، این فرصت‌ها را باید دید و کشف کرد.

وی همچنین تصریح کرد: صدای واقعی انقلاب باشید، اگر بتوانیم حرف واقعی خودمان را به دنیا برسانیم جذب می‌شوند.

آیت الله محمدی میلانی در پایان متذکر گردید: شما فکر نکنید که فقط نماینده جامعة المصطفی هستید، بلکه باید نماینده و مبلغ نظام باشید، پیام انقلاب را به گوش مردم برسانید.