همایش اساتید مجتمع آموزش عالی فقه

همایش اساتید مجتمع آموزش عالی فقه در سالن اجتماعات مدرسه عالی فقه معارف و مدرسه عالی فقه تخصصی این مجتمع برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در این همایش ضمن تحلیلی از اوضاع کنونی فلسطین و لبنان، اظهار کرد: رژیم سفاک اسرائیل در گردابی گیر کرده که توان خروج از آن را ندارد. با وجود لشکر کشی وسیع به لبنان هنوز توفیقی پیدا نکرده و نتوانسته به شکل ملموس و برنامه ریزی شده به مرزهای لبنان وارد شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه افزود: با توجه به دوراندیشی و دستوراتی که شهید سید حسن نصر الله در یک هفته قبل از شهادت خود برای هدایت مقاومت در صورت شهادت رهبران آن داشت، حزب الله در مدتی کم توانست جریان سازمانی خود را بازسازی کند و حماسه هایی مانند موشک باران کنونی منظم به شهرهای رژیم، ضربه به تیپ گولانی و هدف قراردادن اقامت گاه نتانیاهو را رقم زند.

وی با بیان این که مادامی که اسرائیل از سیستم پدافند خود مطمئن نشود، جبهه جدید درگیری برای خود ایجاد نمی کنند، عنوان نمود: دو دستگی که اکنون در اسراییل وجود دارد، هر لحظه امکان انشقاق جبهه داخلی و جنگ داخلی را بالا برده است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب، در پایان، تاکید کرد: در شرایط کنونی نباید در میدان دشمن بازی کنیم. در دنیایی که جنگ رسانه ها شعله ور شده و دشمن مسلط به اطلاعات رسانه ها و شبکه های ارتباطی و اجتماعی است و فناوری به کنترل در آوردن وسایل ارتباط جمعی مانند تلفن همراه را در اختیار دارد، باید هشیاری خود را حفظ نموده تا شرایط را به گونه ای رقم نزنیم که دشمن با استفاده از قوت خود میدان نبرد را به نفع خود تغییر دهد.

 اساتید مجتمع آموزش عالی فقه