دومین نشست تخصصی مربیان تربیتی جامعةالمصطفی برگزار شد

دومین نشست تخصصی مربیان تربیتی جامعةالمصطفی با موضوع «دین فطری، پیوند تربیت اعتقادی با نیاز امروز» با حضور اساتید تربیتی و فرهنگی جامعةالمصطفی العالمیة برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی در جمع مربیان تربیتی جامعةالمصطفی که در سالن عارف الحسینی مجتمع جامع امام خمینی(ره) گردهم آمده بودند، ضمن ارائه گزارشی از فرایند تدوین نظام نامه تربیتی المصطفی، به ۱۳ شاخص تربیتی در جامعةالمصطفی اشاره کرد و ابراز داشت: مربیان تربیتی مهمترین پایه عملیاتی سازی نظام نامه تربیتی و تجلی تمام شاخص های تربیتی در عرصه های مختلف آموزشی و پژوهشی هستند.

وی مربیان تربیتی را محور سیر تکاملی طلاب و دانش پژوهان توصیف کرد و اذعان داشت: تربیت اعتقادی یکی از ۱۳ شاخص تربیتی است که برنامه ها و طرح های پویایی برای تقویت این بنیه در فرایند عملیاتی سازی قرار دارد. این نشست به منظور بررسی فرایند عملیاتی این بعد از تربیت برگزار می شود.

معاون فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی تشکیل جلسات هیئت اندیشه ورز تربیتی و ارائه آموزش های دین فطری را از جمله قالب های مقوم‌سازی بنیه تربیت اعتقادی  برشمرد و یادآورشد: در این هم اندیشی برآنیم تا ضمن بررسی طرح ها و برنامه های نظام نامه تربیتی المصطفی، از نظرات ودیدگاه های این عزیزان حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.