در مدرسه قرآنی دخترانه توحید برگزار شد؛

دوره بایسته های جهانی شدن و ارائه تمدن ایرانی – اسلامی به جهان

دوره دانش‌افزایی معلمان با موضوع «بایسته های جهانی شدن و ارائه تمدن ایرانی – اسلامی به جهان» در مدرسه قرآنی دخترانه توحید، از مدارس تابعه معاونت آموزش مرکز امور خانواده‌ها برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی‌زاد با استناد به سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی از سوی مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب، این موضوع را برای معلمان تبیین کرد.

وی ابراز داشت: آرمان بزرگ انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ارواحناه فداه است، و با این سه محور«خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی» جایگاه معلم را در این مسیر ترسیم کردند.

سخنران دوره وظیفه‌ی معلم را در مقابل دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها که نسل مقدمه ساز ظهور هستند و با توجه به اینکه در اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی دشمن این بود که براندازی نظام از مدارس اتفاق بیفتد بسیار خطیر برشمرد.

وی اظهار داشت: بعداز خودسازی اولین گام ایجاد امید در خود و دانش آموز است، با توجه به اینکه اولین برنامه دشمن ایجاد یاس است لذا بدون امید نمی‌توان گامی برداشت، وما باید تلاش کنیم دانش‌آموزان آینده را درست ببینند و درست بشناسند.

آقای مهدی‌زاد یادآور شد: اگر ما در هر جا و هر سمتی باشیم متصور شویم که همه امور جهان متوجه من است و من الان تصمیم گیرنده هستم و با این نگاه کار انجام دهیم و همواره در درون خود این روحیه را داشته باشیم که جماعتی را با خودمان به جلو حرکت دهیم و انرژی دهنده باشیم به این اهداف خواهیم رسید.