مهم‌ترین راهبرد دشمن برای انحراف انقلاب اسلامی؛

تغییر باورها از بستر تغییر سبک زندگی و مطابقت نظم رفتاری مردم با نظم غربی

نشست علمی «عزت ملی و مرزبندی با دشمن در بیانیه گام دوم انقلاب» با ارائه حجت‌الاسلام محمدجواد نوروزی و در سالن جلسات مجتمع آموزش عالی فقه در مجتمع امین قم برگزار شد. حجت‌الاسلام نوروزی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی است که یک چلة پُرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر […]

نشست علمی «عزت ملی و مرزبندی با دشمن در بیانیه گام دوم انقلاب» با ارائه حجت‌الاسلام محمدجواد نوروزی و در سالن جلسات مجتمع آموزش عالی فقه در مجتمع امین قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام نوروزی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلابی است که یک چلة پُرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در برابر همة وسوسه‌هایی که غیرقابل‌مقاومت به نظر می‌رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده، وارد مرحلة خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده ‌است.

این استاد جامعه المصطفی با بیان این که راهبردهای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در بیانیه گام دوم انقلاب بر ۴ پایه پیشتازی، صیانتی، مقاومتی و رقابتی بنا نهاده شده است، خاطرنشان ساخت: دشمنان اسلام و انقلاب راهِ تغییر حاکمیت اسلام در ایران از بستر تغییر باورها و تغییر باورها از طریقِ تغییر سبک زندگی و مطابقت نظم رفتاری مردم با نظم غربی دنبال می‌کنند، تا خواست مردم با خواست انقلاب متفاوت ‌شود و در نتیجه انقلاب اسلامی تابع خواست جامعه تغییر مسیر دهد.

وی افزود: واقعیت این است که دشمن فهمیده که راه اثرگذاری بر باورهای مردم، تغییر نظم رفتاری ظاهری و به‌اصطلاح تغییر سبک زندگی است؛ تدوین اسناد بین‌المللی همچون سند آموزش ۲۰۳۰ و تولیدات و تبلیغات بی‌شمار رسانه‌ای را می‌توان در همین چهارچوب تحلیل نمود.