برگزاری جلسه کمیته تخصصی بین الملل المصطفی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

جلسه کمیته تخصصی بین الملل المصطفی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به منظور اجرایی سازی تفاهم نامه همکاری فیمابین برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه برگزار گردید،حجت الاسلام والمسلمین دکتر قنبری، معاون ارتباطات و بین الملل جامعةالمصطفی، نکاتی پیرامون حوزه همکاری های بین المللی بیان نمود و از آمادگی جامعةالمصطفی برای همکاری و هم افزایی در این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری، رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه نیز در این جلسه ضمن خوشامدگویی به اعضای این کمیته، به برخی زمینه های ممکن برای همکاری میان جامعةالمصطفی العالمیه و حوزه های علمیه اشاره نمود و بر لزوم تفاهم و همکاری مشترک و هم افزا میان دو مجموعه در حوزه داخلی و بین المللی تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور مدیران کل روابط عمومی، تشریفات، امور دانش آموختگان و اداره همکاری های بین المللی جامعةالمصطفی و مدیران ارتباطات ادیانی، طرح و برنامه ریزی، روابط عمومی، رئیس مجتمع بین المللی حوزه علمیه و مشاور بین الملل مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، دو طرف پیشنهاداتی را برای احصاء زمینه های همکاری مشترک تفاهم نامه همکاری میان جامعةالمصطفی العالمیه و حوزه های علمیه در داخل و خارج از کشور بیان نمودند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید جلسات تکمیلی این کمیته به منظور گردآوری موارد همکاری ادامه یابد.