به همت مجتمع آموزش عالی فقه؛

سازوکار تأثیرگذاری در عرصه تعلیم‌وتربیت معارف دینی بررسی شد

پیش‌نشست علمی «سازوکار تأثیرگذاری در عرصه تعلیم‌وتربیت معارف دینی» با ارائه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد نوروزی و به همت مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوروزی در این نشست علمی ضمن اشاره به تلاش‌های چشمگیر اعتلای و نشر معارف ناب الهی در عرصه بین‌الملل، خاطرنشان ساخت: تبیین و ماهیت تأثیرگذاری و اهمیت جایگاه معارف در این […]

پیش‌نشست علمی «سازوکار تأثیرگذاری در عرصه تعلیم‌وتربیت معارف دینی» با ارائه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد نوروزی و به همت مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوروزی در این نشست علمی ضمن اشاره به تلاش‌های چشمگیر اعتلای و نشر معارف ناب الهی در عرصه بین‌الملل، خاطرنشان ساخت: تبیین و ماهیت تأثیرگذاری و اهمیت جایگاه معارف در این عرصه، نیازمند توجه به پیش‌نیازهایی است، تا بتوان در این مسیر راهبردها و راهکارهای تأثیرگذاری را کسب نمود.

استاد جامعه المصطفی ضمن تأکید بر اهمیت بررسی تأثیرگذاری به‌صورت کاربردی و تکنیکال، اظهار داشت: سازوکار تأثیرگذاری در عرصه تعلیم‌وتربیت را می‌توان در مباحثی چون؛ روان‌شناسی تبیین، تعلیم‌وتربیت، بین‌الملل و … موردتوجه قرارداد.

▫️در بخش پایانی این نشست، جلسه پرسش‌وپاسخ طلاب و دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی برگزار و سخنران این مراسم توضیحاتی را دررابطه‌با برخی سؤالات مطروحه ارائه کرد.