برگزاری جلسه شورای مراکز فقهی حوزوی در مجتمع آموزش عالی فقه

جلسه شورای مراکز فقهی حوزوی در مجتمع آموزش عالی فقه به همت معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه و با حضور مدیران و معاونین مراکز فقهی در سالن شهیدین برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر نیکخو معاون محترم پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه ضمن خوش آمد گویی به حضار و مدعوین در […]

جلسه شورای مراکز فقهی حوزوی در مجتمع آموزش عالی فقه به همت معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه و با حضور مدیران و معاونین مراکز فقهی در سالن شهیدین برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر نیکخو معاون محترم پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه ضمن خوش آمد گویی به حضار و مدعوین در رابطه با “همایش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی” توضیحاتی ارائه نمودند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به تاکیدات حضرت آقا نسبت به تلاش همه جانبه در رابطه با تبیین گام دوم انقلاب اظهار داشتند: حقیقتاً آنطور که باید این موضوع بعنوان سرفصل امور قرار بگیرد نگرفته است فلذا ما در این موضوع بصورت جهادی ورود کردیم و با پیش نشستهایی که برگزار کردیم در جهت تبیین کلی پرداختیم.

ایشان خاطر نشان کردند با توجه به درخواستهای مکرر برای سومین بار این همایش تمدید شد و تا دی ماه مشتاقان میتوانند مقالات خود را ارسال نمایند.

در ادامه این نشست مدیران نهادهای پژوهشی مدعو ضمن تقدیر و تشکر از دعوت جامعه المصطفی جهت مشارکت در این رخداد علمی بین المللی، از نحوه حضور و کمک به اعتلای این همایش گزارشاتی را ارائه کردند.