مراسم ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در مدرسه‌ دخترانه توحید برگزار شد

مراسم ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها ، ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره و روز بزرگداشت مقام زن، مجلس جشنی به همت مدرسه‌ دخترانه توحید از مدارس تابعه‌ی معاونت آموزش مرکز امور خانواده‌ها جامعه المصطفی العالمیه، برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی، مراسم ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها ، ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت مقام زن، با حضور مسئولین معاونت آموزش مرکز امور خانواده‌ها، همکاران مدرسه‌ی‌ دخترانه و پسرانه توحید برگزار شد و همچنین دانش‌آموزان با اجرای‌ سرود شمیم ولایت در مدح حضرت زهرا(س) پرداختند.

همچنین در ادامه برنامه آقای متولی معاون آموزش مرکز امور خانواده ها در خصوص مقام و جایگاه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به سخنرانی پرداخت.

وی در ادامه در سخنان خود به الگوپذیری همه زنان و دانش‌آموزان از حضرت زهرا سلام الله علیها و تبیین جایگاه زن و دختر در اسلام پرداخت.

معاون آموزش مرکز امور خانواده ها در ادامه از دانش‌آموزان خواست دیدگاه خود را در مورد حضرت فاطمه‌(س) با این عنوان که حضرت زهرا(س) را چگونه می بینید، بنویسند.

این مراسم با اجرای نمایش جذاب لینالونا با موضوع تبیین حجاب برای بچه‌ها توسط دانش‌آموزان کلاس چهارم ادامه و از بانوان مدرسه‌ی‌ توحید با اهداء تقدیر نامه و هدیه تقدیر و تشکر شد و  با پخش کلیپی با موضوع مادر پایان یافت یافت.