آغاز به کار ششمین دوره جشنواره ورزشی طلاب المصطفی

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ششمین جشنواره ورزشی طلاب المصطفی با نام «یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»،‌ در دو بخش برادران و خواهران آغاز به کار کرد.

این مسابقات به همت اداره تربیت بدنی و سلامت جسمانی معاونت فرهنگی تربیتی جامعةالمصطفی، از روز شنبه اول بهمن ماه آغاز شده و تا روز پنج شنبه، ۱۳ بهمن ادامه خواهد داشت و با برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از نفرات و تیم‌های برتر، به کار خود پایان خواهد داد.

در بخش برادران این جشنواره، طلاب جامعةالمصطفی در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارت، دو ومیدانی، طناب کشی،‌ شنا، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی به رقابت خواهند پرداخت و در بخش خواهران نیز که توسط مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار می‌گردد، مسابقات در رشته‌های والیبال،‌ تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، طناب کشی، دارت و تیراندازی با تفنگ بادی برگزار خواهد شد. همچنین رشته ورزشی کریکت، توسط تشکل های فرهنگی طلاب جامعةالمصطفی برگزار می‌شود.

بنا بر گفته مسئولان برگزاری این مسابقات، آمادگی روحی روانی و تقویت جسمانی طلاب از اهداف اصلی برگزاری سالانه این مسابقات به شمار می آید و با توجه به استقبال خوب طلاب، هر یک از مجتمع های آموزشی المصطفی از سهمیه مشخصی برای شرکت در این رقابت ها برخوردار هستند.

شایان ذکر است در بخش تیمی این دوره مسابقات،‌ ۱۵ تیم فوتسال، ۹ تیم والیبال و ۶ تیم طناب کشی حضور دارند و میزان نهایی مشارکت طلاب در این دوره در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.