بازدید اعضای شورای مدیران معاونت آموزش از مؤسسه آموزشی مهارتی بیان

شورای مدیران معاونت آموزش جامعةالمصطفی با حضور در مؤسسه آموزشی مهارتی بیان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی دیدار و گفت‌وگو کردند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی در این جلسه، گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه بیان در محورهای سند مؤسسه، جایگاه مؤسسه، برگزاری جلسات با طبقات مختلف المصطفی و نهادهای همسو در عرصه آموزش‌های مهارتی و کاربردی ارائه کرد. رئیس مؤسسه آموزشی […]

شورای مدیران معاونت آموزش جامعةالمصطفی با حضور در مؤسسه آموزشی مهارتی بیان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی در این جلسه، گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه بیان در محورهای سند مؤسسه، جایگاه مؤسسه، برگزاری جلسات با طبقات مختلف المصطفی و نهادهای همسو در عرصه آموزش‌های مهارتی و کاربردی ارائه کرد.

رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان اظهار داشت: نظر به نیاز طلاب و گستره حوزه مهارتی نیاز است تا همه ارکان جامعةالمصطفی به‌ویژه معاونت آموزش حمایت جدی از این عرصه داشته باشند.

وی با اشاره به اهتمام مؤسسه بیان جهت آموزش‌های مهارتی به طلاب و خانواده‌ها خاطرنشان کرد: در راستای اصلاح و بازبینی استانداردها و تدوین دوره‌های جدید نیازمند تشکیل کارگروه‌های تخصصی در ۹ گروه مهارتی هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی در بخش پایانی سخنان خودگزارشی از بارگذاری دوره‌ها روی سامانه سجا و اقدامات فعال‌سازی سامانه سمپا ارائه کرد.

حجت‌الاسلام هاشم‌پور نیز ضمن تقدیر از تلاش‌ها برای ارتقای جایگاه مؤسسه بیان و راه‌اندازی گفتمان حوزه مهارتی در جامعةالمصطفی، اظهار داشت: به حول و قوه الهی تغییر و تحولاتی در حوزه مهارتی اتفاق افتاده و اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

برگزاری این جلسه در مؤسسه بیان باهدف حضور مدیران کل معاونت آموزش در مؤسسه و گسترش روابط و همکاری‌ها بوده است که در ادامه این جلسه موضوعات مرتبط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.