مراسم جشن میلاد با سعادت امام علی(علیه السلام) در نمایندگی افغانستان

جشن با شکوهی به مناسبت میلاد با سعادت و پربرکت مولی الموحدین، امیر مؤمنان و تجلیل از روز پدر، با حضور رئیس نمایندگی جامعه ‌المصطفی در افغانستان، علما، استادان، دانشجویان، طلاب و کارمندان نمایندگی المصطفی، در سالن همایش های دانشگاه بین المللی المصطفی(صلی الله علیه و آله) افغانستان برگزار شد.

جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری بین المللی، قاری فضل احمد امید آغاز گردید و با منقبت‌خوانی در مدح اهلبیت(علیهم السلام) و امیر مؤمنان، علی (علیه السلام) توسط مداح اهلبیت(علیهم السلام)، مرتضی احمدی ادامه یافت. پس از آن گروه سرود «نهج القرآن»سرود زیبایی را با مطلع «علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را، که به ماسوا فکندی همه سایه هما را» به جلسه شادابی و طراوت خاصی بخشیدند. در ادامه، دکتر ناصر صمدی، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر و قدردانی از حضار و دست‌اندرکاران برگزاری جشن، به ایراد سخن پرداخت.

در پایان جلسه، حجت الاسلام والمسلین دکتر ثابت، رئیس دانشگاه بین المللی المصطفی، در باره مشروعیت حکومت از منظر امام علی(علیه السلام) و امام خمینی(قدس سره) سخنانی را ایراد نمود و از همه حضار تقدیر و تشکر کرد.