دیدار نماینده المصطفی با امام جمعه و عضو شورای علمای پروان

 مولوی نصیر احمد مخبت، امام جمعه و عضو شورای علمای پروان و مدیر مدرسه دینی ابوبکر صدیق باحجت الاسلام دکتر ثابت رئیس نمایندگی المصطفی العالمیه در افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.

آقای دکتر ثابت ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم خدمت مولوی مخبت تاکید بر فراهم سازی زمینه آگاهی و دانایی در ممالک اسلامی بر اساس ارزش های اسلامی و نقش نمایندگی المصطفی در افغانستان بر تحکیم ارزش های اسلامی در جامعه افغانستان را مسجل نمود.

همچنین وی در مورد مهیا بودن تحصیل برای تمامی اقوام و مذاهب افغانستان به طور یکسان و پلان های نمایندگی جامعه المصطفی در افغانستان در مورد مهیا نمودن شرایط تحصیلی برای تمامی اقوام افغانستان از تمامی مذاهب روشنی انداختند و تلاش این نمایندگی برای تحکیم ارزش های اسلامی در افغانستان را بیان نمودند.

آقای مولوی مخبت، امام جمعه و از اعضای فعال شورای علمای پروان و از علمای تقریبی، ضمن تشکر از خدمات ارزنده نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه -افغانستان در مورد مشکلات و کمبودی های موجود، سخنانی را بیان داشت و خواستار همکاری با این نهاد شد.

وی گفت: امیدوار هستیم که رئیس نمایندگی المصطفی العالیمه سفری به ولایت پروان داشته باشند تا از علاقه مندی جوانان در ولایت پروان به تحصیلات اسلامی را از نزدیک شاهد باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در افغانستان بتواند در این زمینه کمک و همکاری نمایند و درخواست بورسیه برای جوانان و متقاضیان تحصیل در دانشگاه جامعه المصطفی افغانستان را نمود.