برگزاری جشن انقلاب و میلاد امام علی علیه السلام در مجتمع آموزش عالی خواهران خراسان

ویژه برنامه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن میلاد حضرت علی علیه السلام در مجتمع آموزش عالی خواهران نمایندگی المصطفی در خراسان برگزار شد.

در این ویژه برنامه علاوه بر مدیحه سرایی و شعر خوانی طلاب در مدح امیرالمومنین علی علیه السلام، سرکار خانم رقیه فاضل مدیر گروه علوم تربیتی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و اعیاد ماه رجب به موضوع تبیین اندیشه ولایت فقیه و حکومت اسلامی اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک عید بزرگ است و عید بازگشت به خداست. در دوران قبل از انقلاب اسلامی و در دوران طاغوت، طاغوتیان بین انسان و خدا فاصله ایجاد کرده بودند و در واقع انقلاب اسلامی این فاصله و ظلمت را از بین برد و روزنه های امید را ایجاد کرد.

وی افزود: ما در انقلاب اسلامی به یک سنت الهی اعتماد کردیم و یک تکلیف الهی را انجام دادیم و این تکلیف الهی به ما می گوید طاغوت را تحمل نکنید و با آن مبارزه کنید.

مدیر گروه علوم تربیتی مجتمع آموزش عالی خواهران در ادامه به نقش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در جریان انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ولایت فقیه بیش از متجلی شدن در یک فرد، اراده یک امت را در حرکت علیه ظلم و طاغوت می رساند.

وی تصریح کرد: در دورانی که امام معصوم علیهم السلام در میان ما حاضر نیست، منتظر صرفا دعا نمی کند، عمل می کند، تلاش می کند و علیه طاغوت مبارزه می کند.

سرکار خانم فاضل در پایان با بیان این که بهترین نماد برای انتظار فرج، انقلاب اسلامی است، خاطرنشان ساخت: ولایت فقیه در دوران غیبت یعنی حرکت اجتماعی مسلمانان به رهبری دینی برای کنار زدن طاغوت. ولی فقیه ما امام خامنه ای حفظه الله، با علم اکتسابی، دین شناسی و مبارزه علیه طاغوت زمان، همراه با مسلمانان جهان به مبارزه علیه ظلم می پردازند.