در نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با موضوع انقلاب اسلامی و آینده جهان

مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با موضوع انقلاب اسلامی و آینده جهان با حضور حجت الاسلام و المسلمین استاد محمد شجاعی در جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی اصفهان برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر شجاعی در این مراسم مهمترین آموزه انبیا در قرآن تعلق یک فرد به آینده جهان دانستند و اظهار داشتند : این مسئله به قدری مهم است که قرآن آن را عنصر مشترک همه انبیا می داند .

وی همچنین پیرامون مسئله انسان ‌شناسی و بخش‌های مختلف ساختار وجودی انسان از جمله جمادی، نباتی،حیوانی، عقلی و فوق تجرد نکاتی را مطرح کرد و به برخی از کمالات حقیقی انسان اشاره نمود.

استاد شجاعی وظیفه مبلغین و سفیران هدایت نسبت به حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی و فرجه) و ترویج فرهنگ تمدن شیعی را کسب مهارت های لازم برای اینکه بتوان با زبان جهان تبلیغ کرد بیان کرده و این را از مهمترین ابزار تبلیغ دانست.

حجت الاسلام دکتر شجاعی شاخص های مهم فعالیت های فرهنگی موثر را در سه محور مهربانی آرامش و شادی خلاصه کرده و بیان داشت: این سه خصلت را باید در خودمان پرورش دهیم تا بتوانیم در دیگران هم تاثیرگذار باشیم. ایشان در پایان به روایت روایات آخرالزمان و اهمیت انقلاب اسلامی در روایات آخرالزمان که زمینه حکومت جهانی را فراهم می کند اشاره نمودند. پایان بخش برنامه رونمایی از کتاب انقلاب اسلامی و آینده جهان بود .

لازم به ذکر است از برنامه های جنبی این مراسم برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار مقام معظم رهبری و انقلاب در نمایندگی اصفهان بود.