بیانیه جامعةالمصطفی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن، جامعةالمصطفی العالمیه بیانیه ای صادر نمود.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
«وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ»«سوره قصص – آيه۵»

انقلاب اسلامی ايران، پايانی بر شب سياه ظلم و فساد و استبداد و وابستگی و آغاز درخشش ايران اسلامی و اهتزاز پرچم توحيد با نگين الله اكبر بر فراز ايران اسلامی است.

چهل و چهار سال پیش اعجاز شکوهمند تاریخ معاصر با نام انقلاب اسلامی ایران در سپیده دم ۲۲بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به رهبری حکیمانه امام خمینی(قدس سره) در ایران اسلامی درخشیدن گرفت و ابهت پوشالی قدرت‌های شرق و غرب را در هم شکست.

انقلاب اسلامی ایران که با عنایت خداوند متعال، رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی(قدس سره)، مبارزات ملت سلحشور و متعهد ایران و خون پاک شهدا به پیروزی رسید، نشان از عظمت و ظرفیت دین مبین اسلام در برقراری حاکمیت اسلامی و تأمین آزادی، عزت و استقلال یک امت دارد.

امروز جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، به‌عنوان الگوی مردم سالاری دینی، سرلوحه و الگوی آزادی‌خواهانی است که آرمان آنها رهایی از اسارت نظام سلطه جهانی بوده و قصد سازش با تمدن مادی عصر حاضر را ندارند و همین مسئله موجب شده است تا دشمنان ایران اسلامی با طراحی انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها به جنگ ترکیبی با جمهوری اسلامی بپردازند و در خیال خام خود این حرکت عظیم جهانی را متوقف نمایند.

يوم الله ۲۲بهمن يادمان حماسه پيروزی و روز تجديد ميثاق با آرمان‌های حضرت امام (قدس سره) و بيعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ايثارگرانی است كه در پيروزی انقلاب اسلامی و حفظ و گسترش دستاوردهای آن فراتر از هر مرز و جغرافیایی، مشاركت داشته‌اند.

جامعةالمصطفی العالمیه که نهادی برخاسته از انقلاب اسلامی است، همراه با دریای توفنده ملت مسلمان ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن، ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، آمادگی خویش را برای تداوم راه انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهیدان سرفراز و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت اعلام می‌دارد.

جامعةالمصطفی العالمیه