رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مراسم افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی غدیر؛

آموزه‌های قرانی و روایی مسیر صحیح طب را تقویت می کند

انس با قرآن و عترت ضمن ارتقاء سلامت روحی و معنوی در طبابت صحیح بالینی حوزه سلامت بسیار مؤثر بوده، آموزه‌های قرانی و روایی می‌تواند مسیر صحیح طب را تقویت نماید.

دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در بخش دیگری از این مراسم ضمن تأکید بر اهمیت حفظ و ارتقاء دستاوردهای انقلاب اسلامی، خدمت‌رسانی به ملت غیور ایران را امری بسیار مهم و وظیفه‌ای الهی توصیف کرد و ابراز داشت: امیدواریم در دولت مردمی و انقلابی بتوانیم خدمات ارزشمندی را ترسیم و ارائه نماییم.

وی در ادامه گزارشی از رویکردهای خدمات‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه سلامت و ارتقاء خدمات درمانی به مردم شهیدپرور قم ارائه کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ با پیگیری بسته ویژه خدمات دندان‌پزشکی در استان قم، تمام دهک‌های سه‌گانه مردم این شهر از منظر مباحث سلامت دهان و دندان، دارای شناسنامه دندان‌پزشکی شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به بسته‌های ویژه خدمات‌رسانی دولت در حوزه بیماری‌های خاص اشاره کرد و بابیان این‌که امیدواریم با کلنگ زنی و تأسیس دو بیمارستان ۲۵۰ تختی بتوانیم بخشی از نیاز هزار تخت بیمارستانی شهر قم را تأمین کنیم، خاطرنشان ساخت: مجموعه درمانی و سلامت جامعة المصطفی ضمن تمرکز بر پوشش نیازهای درمانی طلاب و دانش‌پژوهان غیر ایرانی به‌عنوان سفیران فرهنگی ملل، میزبان عموم مردم خواهد بود.

دکتر مصری در بخش پایانی سخنان خود گزارشی از برگزاری دهمین همایش بین‌المللی قرآن، عترت و سلامت با همکاری جامعه المصطفی اشاره کرد و ابراز داشت: در این همایش ضمن بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی پژوهشگران برتر حوزه قران و سلامت از ظرفیت دانش پزشکی اندیشمندان بین‌المللی نیز بهره‌مند خواهیم شد. انس با قرآن و عترت ضمن ارتقاء سلامت روحی و معنوی در طبابت صحیح بالینی حوزه سلامت بسیار مؤثر بوده، آموزه‌های قرانی و روایی می‌تواند مسیر صحیح طب را تقویت نماید.