برگزاری محفل انس با قرآن کریم در نمایندگی گلستان

به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن کریم در جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی گلستان برگزار گردید.

در این آئین معنوی که چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه برگزار شد ، استاد وحید خرائی از قراء بین المللی و استاد مصطفی حلیمی نفربرتر جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی به تلاوت آیات شریفه قرآن کریم پرداخت.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مسلمی معاون پژوهش نمایندگی طی سخنان کوتاهی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با اشاره به نام گذاری هشتمین روز از دهه به “انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح اقتدار و امنیت” عنوان کرد : نظام اسلامی با اتخاذ رویکرد مقاومت بر اساس آیه شریفه “وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة وَ مِن رِباطِ الخَيل تُرهِبونَ به عَدُوَّ اللِّه وَ عَدُوَّکُم” همواره در برابر ابر قدرت های شرق و غرب ایستادگی کرده و دشمنان امم مستضعف را به عجز درآورده است.

وی افزود : ملت های مستضعف و تحت سلطه استکبار امروزه به برکت قیام امام راحل و با اتکا به اندیشه امامین انقلاب به رویارویی با دول استکباری پرداخته و البته مورد حمایت صریح و بی پرده نظام اسلامی خواهند بود.